Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Módní publicistika v Českém rozhlase v roce 2014
Janáčková, Emílie ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podobami módní publicistiky na stanicích Českého rozhlasu, který se jako veřejnoprávní médium v rámci svého širokého tematického a kulturního profilu módě rovněž věnuje. Výsledky práce nepotvrdily výchozí hypotézu, že módní publicistiku s jejím primárně vizuálním charakterem nelze v rozhlase zprostředkovat a prezentovat stejnými textově-stylistickými prostředky jako v tisku nebo v onlinu. Ukázalo se totiž, že nevizuální podstatu média kompenzují publicisté a redaktoři jinými způsoby (např. vyprávění příběhů spojených s designérskou tvorbou, analýza společensko-ekonomických souvislostí módního průmyslu). V současnosti již kromě toho rozhlasoví publicisté využívají pro komunikaci obrazem obraz webových stránek, kde se podcasty se zvukovou stopou doplňují souhrnnými články, obrázky i videoreportážemi, nebo sociálních sítí. Práce dále obsahuje případovou studii, v níž jsou srovnávány výstupy o konkrétní módní akci celostátního významu (pražském fashion weeku ze září 2015) v rozhlasu, v printu a v onlinu. Ukazuje se přitom, že nejkomplexněji byla akce publicisticky zpracována ve specializovaném pořadu Radia Wave nazvaném Modeschau. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
1 Janáčková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.