Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kondiční a technická připravenost 10 - 11letých žáků v atletických přípravkách
Hykeš, Radek ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Kondiční a technická připravenost 10 - 11letých žáků v atletických přípravkách. Cíle: Cílem práce bylo zjistit, zda záměrným tréninkem po dobu dvou měsíců může být ovlivněna úroveň kondiční a technické připravenosti 10 - 11letých žáků, kteří pravidelně navštěvují atletickou přípravku. Metody: Práce byla koncipována jako teoreticko-empirické šetření, kde bylo použito kvantitativní a kvalitativní hodnocení úrovně kondiční a technické připravenosti probandů. Výsledky: Při testování kondiční připravenosti testovanou pomocí testů (Skok do dálky z místa, běh na 50m, hod medicinbalem (2 kg) se ukázalo, že téměř ve všech případech došlo ke zlepšení kondice, pouze u jednoho dítěte došlo ke zhoršení při testu běhu na 50m, ale pouze o 0,1s, což můžeme považovat za zanedbatelné zhoršení. V testech technické připravenosti se zhoršilo také pouze jedno dítě, v testu přeběhu překážek, a to o hodnotu 0,2, ve všech ostatních případech se děti výrazně zlepšily, v průměru to je o hodnotu 0,7 na přeběhu překážek a v testu hodu míčkem dokonce o hodnotu 1,1. Zároveň jsme dospěli k tomu, že děti s lepšími výkony v kondičních testech dosahují většího zlepšení v testech zkoumajících úroveň techniky. Klíčová slova: Atletika, přípravka, trénink, kondiční připravenost, technická připravenost
Variabilita provedení atletických disciplín staršího žactva
Hykeš, Radek ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název Variabilita provedení atletických disciplín staršího žactva Cíle Cílem práce bylo zjistit jakým způsobem a v jakém rozsahu se mění technické provedení atletických disciplín u kategorie staršího žactva při provedení z místa, nebo z krátkého rozběhu, oproti provedení z celého rozběhu, tedy při vyšší rychlosti. Metody Práce byla koncipována jako teoreticko-empirické šetření, kde bylo použito kvantitativní a kvalitativní hodnocení úrovně kondiční a technické připravenosti probandů. Výsledky Nejlepší hodnocení a tím i vysokou míru variability má testovaný č. 5, který se dostal na hodnotu 0,71, která poukazuje na výbornou techniku disciplín i při zvýšené rychlosti provedení. Následuje testovaný č. 4, který se dostal na hodnotu 0,40. Z testování vyplývá, že tito dva testovaní jsou zároveň nejlepší v motorických testech, kde dosahují nadprůměrných výsledku, můžeme tedy konstatovat, že ten, kdo je na vyšší úrovni kondiční připravenosti zvládá lépe techniku atletických disciplín i s přidáním vyšší rychlosti. Do kladných hodnot se také dostal testovaný č. 6, který se dostal na hodnotu 0,20, která také značí lepší technické provedení ve vyšší rychlosti. Ostatní testovaní se v provedení s vyšší rychlostí vždy zhoršili, nejhůře testovaný č. 3, který se zhoršil o 0,72. Ostatní testovaní se zhoršili...
Kondiční a technická připravenost 10 - 11letých žáků v atletických přípravkách
Hykeš, Radek ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Kondiční a technická připravenost 10 - 11letých žáků v atletických přípravkách. Cíle: Cílem práce bylo zjistit, zda záměrným tréninkem po dobu dvou měsíců může být ovlivněna úroveň kondiční a technické připravenosti 10 - 11letých žáků, kteří pravidelně navštěvují atletickou přípravku. Metody: Práce byla koncipována jako teoreticko-empirické šetření, kde bylo použito kvantitativní a kvalitativní hodnocení úrovně kondiční a technické připravenosti probandů. Výsledky: Při testování kondiční připravenosti testovanou pomocí testů (Skok do dálky z místa, běh na 50m, hod medicinbalem (2 kg) se ukázalo, že téměř ve všech případech došlo ke zlepšení kondice, pouze u jednoho dítěte došlo ke zhoršení při testu běhu na 50m, ale pouze o 0,1s, což můžeme považovat za zanedbatelné zhoršení. V testech technické připravenosti se zhoršilo také pouze jedno dítě, v testu přeběhu překážek, a to o hodnotu 0,2, ve všech ostatních případech se děti výrazně zlepšily, v průměru to je o hodnotu 0,7 na přeběhu překážek a v testu hodu míčkem dokonce o hodnotu 1,1. Zároveň jsme dospěli k tomu, že děti s lepšími výkony v kondičních testech dosahují většího zlepšení v testech zkoumajících úroveň techniky. Klíčová slova: Atletika, přípravka, trénink, kondiční připravenost, technická připravenost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.