Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání systému financování sportu z veřejných rozpočtů v Česku v letech 2019 a 2021
Hulec, Lukáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Porovnání systému financování sportu z veřejných rozpočtů v Česku v letech 2019 a 2021 Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat systémy financování sportu z veřejných rozpočtů v Česku pro roky 2019 a 2021 a získat názory příjemců dotací na současný systém. Metody: V diplomové práci jsou využity kvalitativní metody sběru dat. Jedná se zaprvé o komparativní analýzu prováděnou ve čtyřech oblastech. Legislativní dokumenty, metodika žádosti, metodika přidělení dotace a rozdělení dotací. Druhou využitou metodou je dotazování. Zvoleným typem dotazování je polostrukturovaný rozhovor. Respondenty jsou dva zástupci sportovních svazů a čtyři zástupci sportovních klubů / tělovýchovných jednot. Výsledky: Komparativní analýza spolu s provedenými polostrukturovanými rozhovory přinesly identifikaci pozitiv a negativ systémů financování v obou sledovaných letech 2019 a 2021. Systém roku 2019 je lepší v oblasti metodiky žádosti. Podání žádosti bylo pro sportovní organizace jednodušší než v roce 2021. Ten je ale kvalitněji zabezpečen v oblasti legislativních dokumentů díky novelizaci Zákona o podpoře sportu. Dále v oblasti metodiky přidělování dotací díky automatickému vypočtení částky u dotací založených na velikosti členské základny. A nakonec v oblasti rozdělení dotací díky nárůstu počtu příjemců...
Marketingová komunikace hokejového klubu ČEZ Motor České Budějovice
Hulec, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace hokejového klubu ČEZ Motor České Budějovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh na vylepšení marketingové komunikace hokejového klubu ČEZ Motor České Budějovice s fanoušky. Metody: V práci byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem klubu a se dvěma zástupci klubových fanoušků. Dále bylo využito pozorování při třech domácích utkáních klubu a nakonec analýza klubové webové stránky a sociálních sítí. Výsledky: Na základě provedených analýz a rozhovorů vyplynulo jako největší problém marketingové komunikace klubu špatné použití některých sociálních sítí, které ale mají být klíčovým nástrojem. Vytvořil jsem tedy návrhy doporučení ke zlepšení používání jak sociálních sítí, tak ostatních oblastí marketingové komunikace hokejového klubu. Mezi ty nejdůležitější patří úprava vystupování na profilech na Twitteru a YouTube, dále vytvoření klubové hymny a seriálu ze zákulisí nebo sehrání utkání pod širým nebem. Klíčová slova: marketingová komunikace, sportovní klub, fanoušci, sociální sítě

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.