Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podmínky integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením
Homutová, Martina ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Valešová Malecová, Barbara (oponent)
NÁZEV: Podmínky integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením. AUTOR: Martina Homutová KATEDRA (ÚSTAV): Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se zabývá podmínkami integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením. CÍLEM práce je poskytnout informace o podmínkách, které je potřeba splňovat, aby integrace byla reálná, smysluplná a plnohodnotná. Teoretickým východiskem je popis vývoje zrakově postiženého dítěte, vymezení pojmu výchovy a vzdělávání dětí s těžkým zrakovým postižením, důležitost legislativy, v neposlední řadě specifikace podmínek integrace zrakově postiženého dítěte. Seznamuje také s přesně stanovenými podmínkami pro základní školu, pro rodinu, osobního asistenta. Zabývá se pomůckami, které jsou neoddělitelnou součástí úspěšné integrace. V praktické části je představená škola, kde již několik let úspěšně probíhá integrace těžce zrakově postižených dětí. Dále praktická část obsahuje kazuistiku předškolního dítěte, dívky s těžkým zrakovým postižením, která je integrována do mateřské školy. Práce vytvoří podmínky k jejímu úspěšnému integrování do běžné základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA: vývoj zrakově postiženého dítěte, integrace do základní školy, inkluze, výchova a vzdělávání
Podmínky integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením
Homutová, Martina ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Valešová Malecová, Barbara (oponent)
NÁZEV: Podmínky integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením. AUTOR: Martina Homutová KATEDRA (ÚSTAV): Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se zabývá podmínkami integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením. CÍLEM práce je poskytnout informace o podmínkách, které je potřeba splňovat, aby integrace byla reálná, smysluplná a plnohodnotná. Teoretickým východiskem je popis vývoje zrakově postiženého dítěte, vymezení pojmu výchovy a vzdělávání dětí s těžkým zrakovým postižením, důležitost legislativy, v neposlední řadě specifikace podmínek integrace zrakově postiženého dítěte. Seznamuje také s přesně stanovenými podmínkami pro základní školu, pro rodinu, osobního asistenta. Zabývá se pomůckami, které jsou neoddělitelnou součástí úspěšné integrace. V praktické části je představená škola, kde již několik let úspěšně probíhá integrace těžce zrakově postižených dětí. Dále praktická část obsahuje kazuistiku předškolního dítěte, dívky s těžkým zrakovým postižením, která je integrována do mateřské školy. Práce vytvoří podmínky k jejímu úspěšnému integrování do běžné základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA: vývoj zrakově postiženého dítěte, integrace do základní školy, inkluze, výchova a vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.