Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PANOPTIKON
Hofmann, Petr Eric ; Smetana,, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Volbou výstupu pro tento magisterský projekt se stala tvorba 360° animovaného videa, kdy je záznam obrazu zachycen všemi směry současně. Povaha tohoto videa spočívá v tom, že divákovi umožňuje na základě jeho aktivity rozhlížení v prostředí probíhajícího děje a vnoření se do prostředí videa. Každé zhlédnutí videa je unikátní, neboť divák nikdy nevidí celou scénu najednou; vše kolem něj se odehrává paralelně, což zprostředkovává nelineární filmový zážitek nejen ze strany dějové, ale také ze strany obrazové. Výsledné 360° video je interaktivní povahy, vyžadující aktivní účast diváka k využití svého celého potenciálu, neboť bez aktivity a statickém stavu videa zůstane většina dalšího obsahu skryta. Vlastnost interaktivity sdílí tento video formát spolu s prostředím digitálních her a lze jej chápat jako hybridní spojení těchto dvou médií. Po obsahové stránce zpracovává koncept Jeremyho Benthama Panopticon architektonický objekt, kde by měli být všichni jeho obyvatelé pod neustálým dohledem. Děj sleduje činnosti pěti postav, které ač jsou odděleny od sebe navzájem v izolovaných místnostech a jsou pod neustálým dozorem diváka v observační místnosti, po několika nechtěných přehmatech docílí útěku z architektonického konstruktu. Hlavní funkcí projektu je klást silný důraz na vizuální prvky po obsahové i formální stránce a zprostředkovat tak divákovi nevšední zážitek.
Pitva
Hofmann, Petr Eric ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tento bakalářský projekt je zaměřen na zpracování tématu z prostředí digitálních her, kterým je stavba videoherních objektů a virtuálního prostoru. Pro tyto účely byla zvolena existující místnost a zcela záměrně se jedná o přednáškovou místnost na půdě FaVU. Výsledným produktem bakalářského projektu je počítačová aplikace, jejíž pomocí lze procházet virtuálním modelem auly. Digitální technologie dovolí uživateli zcela jiný pohled na již existující místnost. Videoherní principy interaktivity umožní uživateli náhled na obrazové vrstvy, nazývané textury , ze kterých se skládá výsledný vzhled počítačového 3D modelu . Celkové zpracování projektu klade důraz na vizuální sdělovací prostředky, které vyžadují jen malý rozsah textového sdělení směrem k recipientovi. Ten nové informace odkrývá pomocí co nejintuitivnějšího uživatelského rozhraní, díky němuž je mu umožněno s hrou interagovat. Název bakalářské práce Pitva v celkovém pohledu představuje alegorii procesu objevování a odkrývání nových znalostí pomocí rozebrání zkoumaného na části a procházením jeho částí až k samotnému jádru. Místnost pitevny tudíž není pouze dějištěm, ale zároveň dějem samotným.
Pitva
Hofmann, Petr Eric ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tento bakalářský projekt je zaměřen na zpracování tématu z prostředí digitálních her, kterým je stavba videoherních objektů a virtuálního prostoru. Pro tyto účely byla zvolena existující místnost a zcela záměrně se jedná o přednáškovou místnost na půdě FaVU. Výsledným produktem bakalářského projektu je počítačová aplikace, jejíž pomocí lze procházet virtuálním modelem auly. Digitální technologie dovolí uživateli zcela jiný pohled na již existující místnost. Videoherní principy interaktivity umožní uživateli náhled na obrazové vrstvy, nazývané textury , ze kterých se skládá výsledný vzhled počítačového 3D modelu . Celkové zpracování projektu klade důraz na vizuální sdělovací prostředky, které vyžadují jen malý rozsah textového sdělení směrem k recipientovi. Ten nové informace odkrývá pomocí co nejintuitivnějšího uživatelského rozhraní, díky němuž je mu umožněno s hrou interagovat. Název bakalářské práce Pitva v celkovém pohledu představuje alegorii procesu objevování a odkrývání nových znalostí pomocí rozebrání zkoumaného na části a procházením jeho částí až k samotnému jádru. Místnost pitevny tudíž není pouze dějištěm, ale zároveň dějem samotným.
Využití Ruby on Rails pro podporu týmové spolupráce vývojářů
Hofmann, Petr ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Téma této diplomové práce zní Využití Ruby on Rails pro podporu týmové spolupráce vývojářů. Hlavním cílem je podpoření týmové spolupráce vývojářů (studentů kurzů programování) na Katedře informačních technologií Vysoké škole ekonomické v Praze. Splnění tohototo cíle bylo dosaženo vývojem nové aplikace na školním serveru kitscm.vse.cz v Ruby on Rails. Tato aplikace slouží pro podporu týmové spolupráce. Automatizuje některé činnosti, které se doposud na serveru kitscm.vse.cz prováděly ručně. Spolupracuje s dalšími open-source aplikacemi (openldap, dokuwiki, subversion) běžícími na serveru kitscm.vse.cz. Po úvodu do problematiky (kapitola 1), následuje seznámení s Ruby a Ruby on Rails (kapitola 2), dále pak analýza a návrh aplikace (kapitola 3), seznámení s provozní architekturou aplikace (kapitola 4) a ukázka vlastního vývoje části aplikace (kapitola 5). Hlavním přínosem je zhotovená aplikace podporující týmovou spolupráci, využívaná vyučujícími a studenty. Celá aplikace je k dispozici na http://sourceforge.net/projects/kitscm/ pod GPL licencí.
IS/ICT internetového kasina
Hofmann, Petr ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Ston, Zdeněk (oponent)
Tato Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem dvou informačních systémů (IS) elektronického kasina - herního a platebního IS. Obsahuje procesní, objektové a funkční modely těchto dvou IS a vysvětluje jejich vzájemnou konzistenci. Při návrhu a modelování jsou využity znalosti získané na KIT VŠE Praha (Katedra informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze).

Viz též: podobná jména autorů
1 Hofmann, Pavel
3 Hofmann, Petr Eric
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.