Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The influence of emotions on the products of individual creative work
Salehová, Petra ; Hochel, Matej (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě realizace psychologického experimentu zjistiť, zda je kreativita jedince ovlivnitelná emocionálními stimuly. Následně navrhnout doporučení, které vyplývají z výsledků výzkumu, pro ekonomické subjekty, které využívajú kreativní potenciál svých pracovníků. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zaobírá teoretickými poznatky o kreativite, její definici a různými přístupy ke kreativitě v průběhu času od 18. storočí až po současné vnímání její významnosti, například při získávání komkurenční výhody organizací v rychle se měnícím podnikatelském prostředí. Druhá část práce se věnuje metodice výzkumu, hypotéze a principům, ze kterých vycházíme. Poslední část se zaobírá opisem přípravy experimentu, jeho realizací, analýzou výsledků, jejich interpretaci a formulaci doporučení, které z nich vyplývají.
Spolupráce středních škol s externími firmami v přípravě školních vzdělávacích programů
Tulach, David ; Lačev, Alek (vedoucí práce) ; Hochel, Matej (oponent)
Tato práce, Spolupráce středních škol s externími firmami v přípravě školních vzdělávacích programů, se zabývá otázkou, zdali je možné a přínosné, aby střední školy spolupracovaly s firmami na přípravě či úpravě svých vzdělávacích programů za cílem zlepšení kvality vzdělávání. Po prvotních příspěvcích ze strany odborníků, které na tuto otázku odpovídaly negativně, byl pohled zaměřen na kořen věci - na čem stojí historické pilíře školství a pedagogiky, co o učení se a výuce říká věda, jak pedagogika reaguje na krizi věd. Při porovnání literárních zdrojů a závěrů z rozhovorů s odborníky v kombinaci s analýzou stop a výsledků činnosti odborníků dalších byla stanovena teorie, že veřejné školství dospívá do bodu krize, ve své podstatě se od svého vzniku nezměnilo a nejlepším řešením může být vytvoření alternativních vzdělávacích institucí.
Interkulturní rozdíly v pracovním týmu
Tskitishvili, Tea ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Hochel, Matej (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku interkulturních rozdílů v týmu. Cílem této práce je, na příkladu společnosti Siemens, s.r.o., ukázat, jak interkulturní rozdíly ovlivňují pracovní prostředí a zda produkují konflikty. Dále cílem je doporučit možné postupy pro zlepšeni efektivnosti spolupráce členů týmu. K tomu je využito především Hofstedeho dimenzi, na základě kterých byly popsané jednotlivé kultury členů týmů. Výzkum pro praktickou část byl prováděn na multikulturním týmu, který se skládá ze dvaceti členů. Použitými metodami byly strukturovaný dotazník a osobní rozhovor s manažerkou týmu.
Riziko a prevence syndromu vyhoření v průběhu pracovní kariéry
Petrecká, Veronika ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hochel, Matej (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a zjišťováním faktorů způsobujících syndrom vyhoření, a to zejména v oblasti pracovní kariéry. Dále se zabývá riziky způsobujícími vznik syndromu vyhoření a možnostmi jeho prevence. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé aspekty syndromu vyhoření. Dále práce pojednává o pracovní kariéře jako významné součásti života člověka. Praktická část je založena na vyhodnocení dat empirického šetření, které bylo realizováno ve vybrané organizaci. V praktické části jsou zhodnoceny poznatky účastníků zkoumaného preventivního programu proti stresu a jejich připravenost využít tyto poznatky v praxi. Součástí šetření je rovněž porovnání hodnocení účinků programu zaměstnanci a jejich vedoucími. Cílem této práce je zhodnocení účinnosti preventivního programu proti stresu, analýza jeho dopadů a návrhy na možná zlepšení tohoto programu.
Syndrom vyhoření u studentů Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Řehková, Lenka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hochel, Matej (oponent)
Hlavní podstata této diplomové práce spočívá ve zkoumání studentů Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze a následném zjištění, zda jsou studenti ohroženi syndromem vyhoření nebo jím již trpí. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů - především syndromu vyhoření, jeho rizikových faktorů, příznaků a fází. Dále je zde věnovaná část prevenci a léčbě syndromu vyhoření. Za zmínku stojí také porovnání vztahů mezi syndromem vyhoření a stresem, depresí a time managementem. Následuje kapitola popisující charakteristiky lidí, kteří mohou být ohroženi syndromem vyhoření, a popisem profesí, kterých se syndrom vyhoření nejvíce týká. Závěr této části je věnován informacím o Vysoké škole ekonomické v Praze, Fakultě podnikohospodářské a studentech. Na teoretickou část navazuje část praktická, která je založena na dotazníkovém šetření, z něhož vyplývá, zda jsou studenti Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze ohroženi syndromem vyhoření nebo jím již trpí. Po vyhodnocení dotazníků a zhodnocení hypotéz je na konci práce uvedeno několik doporučení pro studenty.

Viz též: podobná jména autorů
3 Hochel, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.