Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Čeští tvůrci podcastů generace Z
Hnyková, Michaela ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Šimková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce Čeští tvůrci podcastů generace Z se zabývá podcastingem a českými tvůrci podcastů generace Z. V teoretické části je nadefinován fenomén podcastingu, následně je stručně shrnuta historie a vývoj podcastingu v zahraničí s důrazem na Spojené státy americké a v České republice. V teoretické části jsou rovněž uvedeny základní charakteristiky generace Z a vztah této generace k užívání médií a podcastingu. Metodologická část představuje hlavní výzkumné otázky, které zkoumají motivace českých tvůrců podcastů generace Z začít s podcastingem, motivace pro pokračování v podcastingu, a také aspekty tvorby, které tito tvůrci hodnotí pozitivně a negativně. Zkoumáno je též další chování českých tvůrců podcastů generace Z v online mediálním prostoru. Bakalářská práce se opírá o kvalitativní výzkum realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů se 14 participanty. Rozhovory jsou následně analyzovány pomocí tematické analýzy. Kvalitativní výzkum této bakalářské práce je částečně inspirován výzkumem "Doing radio, making friends, and having fun: Exploring the motivations of independent audio podcasters" od Kris M. Markman. Závěrečná část práce představuje výsledky výzkumu provedeného v rámci této bakalářské práce, které jsou následně porovnány s výsledky výzkumu, jenž sloužil jako předloha. Mezi...
Co děti kreslí (nejen) na asfalt
Hnyková, Michaela ; Velíšek, Martin (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Tématem diplomové práce Co děti kreslí (nejen) na asfalt je mapování materiálového potenciálu venkovního prostředí jako specifického prostředku pro výuku výtvarné výchovy. První část se vymezuje úlohou výtvarné výchovy v systému současného vzdělávání, stanovuje hlavní cíle a poukazuje na zvláštnosti a specifika tohoto oboru. V další části se zabývám pozorováním spontánních výtvarných projevů dětí na netradičních plochách, jejich těžištěm v přirozené potřebě explorace a hry, jako prostředku poznávání světa. Porovnávám rozdíly tvorby ve venkovním prostředí na netradiční plochy s tvorbou klasickou, interiérovou, a zabývám se případným využitím těchto poznatků. Hledám možnosti jejich vzájemného obohacení, které by ozvláštnily výuku výtvarné výchovy a nabídly učiteli možnost inspirace. Nakonec, na základě vlastních intervencí, ověřuji použitelnost teoretických poznatků a jejich možnou aplikaci do výuky na prvním stupni základní školy.
Co děti kreslí (nejen) na asfalt
Hnyková, Michaela ; Velíšek, Martin (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Tématem diplomové práce Co děti kreslí (nejen) na asfalt je mapování materiálového potenciálu venkovního prostředí jako specifického prostředku pro výuku výtvarné výchovy. První část se vymezuje úlohou výtvarné výchovy v systému současného vzdělávání, stanovuje hlavní cíle a poukazuje na zvláštnosti a specifika tohoto oboru. V další části se zabývám pozorováním spontánních výtvarných projevů dětí na netradičních plochách, jejich těžištěm v přirozené potřebě explorace a hry, jako prostředku poznávání světa. Porovnávám rozdíly tvorby ve venkovním prostředí na netradiční plochy s tvorbou klasickou, interiérovou, a zabývám se případným využitím těchto poznatků. Hledám možnosti jejich vzájemného obohacení, které by ozvláštnily výuku výtvarné výchovy a nabídly učiteli možnost inspirace. Nakonec, na základě vlastních intervencí, ověřuji použitelnost teoretických poznatků a jejich možnou aplikaci do výuky na prvním stupni základní školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.