Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autoevaluace v pedagogickém procesu se zaměřením na osobnost pedagoga
Hnátková, Petra ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Autoevaluace v pedagogickém procesu se zaměřením na osobnost pedagoga AUTOR: Petra Hnátková, Mgr. KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT: Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá charakteristikou učitele a jeho pedagogických dovedností, rozpracovává jednotlivé termíny související s tématem práce a v poslední kapitole se věnuje jednotlivým autoevaluačním metodám. Praktickou část mé práce tvoří kvantitativní výzkum realizovaný mezi učiteli na základních školách v Karlovarském kraji a vyhodnocení tvrzení, která byla stanovena. Cílem mé práce bylo zjištění, jaký je vztah pedagogů k aktuálnímu tématu této doby - autoevaluaci, nakolik znají rozmanité metody autoevaluace, které z nich aktivně provádějí a důvody, které je vedou k tomu, aby se jimi nezabývali. Dále jsem pátrala po tom, jak učitelé hodnotí sami sebe ve vyučovací hodině, jaké závěry z toho vyvozují. KLÍČOVÁ SLOVA: sebehodnocení učitele, proces autoevaluace, pojetí autoevaluace, sebereflexe, metody sebehodnocení
Autoevaluace v pedagogickém procesu se zaměřením na osobnost pedagoga
Hnátková, Petra ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Autoevaluace v pedagogickém procesu se zaměřením na osobnost pedagoga AUTOR: Petra Hnátková, Mgr. KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT: Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá charakteristikou učitele a jeho pedagogických dovedností, rozpracovává jednotlivé termíny související s tématem práce a v poslední kapitole se věnuje jednotlivým autoevaluačním metodám. Praktickou část mé práce tvoří kvantitativní výzkum realizovaný mezi učiteli na základních školách v Karlovarském kraji a vyhodnocení tvrzení, která byla stanovena. Cílem mé práce bylo zjištění, jaký je vztah pedagogů k aktuálnímu tématu této doby - autoevaluaci, nakolik znají rozmanité metody autoevaluace, které z nich aktivně provádějí a důvody, které je vedou k tomu, aby se jimi nezabývali. Dále jsem pátrala po tom, jak učitelé hodnotí sami sebe ve vyučovací hodině, jaké závěry z toho vyvozují. KLÍČOVÁ SLOVA: sebehodnocení učitele, proces autoevaluace, pojetí autoevaluace, sebereflexe, metody sebehodnocení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.