Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trestný čin znásilnění
Hloušková, Kateřina ; Vokoun, Rudolf (vedoucí práce) ; Bohuslav, Lukáš (oponent)
Trestný čin znásilnění Abstrakt Tato diplomová práce pojednává o problematice trestného činu znásilnění, a to z pohledu trestněprávního i kriminologického. Cílem této práce je věnovat se specifickým otázkám tohoto trestného činu. Tato kvalifikační práce se skládá ze sedmi kapitol. V první kapitole jsou vysvětleny základní pojmy související s touto problematikou. Detailně je rozebrána skutková podstata trestného činu znásilnění, dále vztah mezi základní skutkovou podstatou a kvalifikovanými skutkovými podstatami a závěr této kapitoly pojednává o vývojových stadiích tohoto trestného činu. Dále se tato práce zabývá odlišnostmi trestného činu znásilnění a trestného činu sexuálního nátlaku a pohlavního zneužití. V další kapitole následuje stručný přehled o vývoji právní úpravy trestného činu znásilnění od roku 1961. Zde je zmíněna i tzv. Istanbulská úmluva, která se zabývá mimo jiné právě i problematikou znásilnění a je velmi aktuálním tématem. Kapitoly čtyři až sedm pojednávají o dané problematice z pohledu kriminologického a jsou doplněny statistickými poznatky, znázorněnými ve schemátu a tabulkách. Nejdříve se kriminologická část zabývá typologií pachatelů, především pak jejich rozdělením na pachatele s poruchou sexuální preference a bez této poruchy. Další kapitola je věnována obětem trestného činu...
Dramatická výchova ve druhé třídě základní školy
Hloušková, Kateřina ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato diplomová práce zmapovává, jak může začínající učitel/ka v podmínkách běžné základní školy zavést předmět dramatická výchova. V praktické části jsou zachyceny mimo obsahu výuky problémy, se kterými jsem se potýkala při její realizaci. V teoretické části uvádím teoretické zázemí pro praktickou část.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.