Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika vzdělávání a rozvoje v malých organizacích - analýza spokojenosti zaměstnanců s nabídkou vzdělávání
Hladníková, Nina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání pracovníků v organizaci, tedy oblast podnikového vzdělávání. V úvodu práce vychází z popisu komplexního systému vzdělávání a oblastí vzdělávání pracovníků v organizacích. Další kapitoly jsou věnovány systému podnikového vzdělávání se zaměřením na definování přístupů organizací ke vzdělávání. Součástí jsou také podkapitoly zaměřující se na koncept strategického rozvoje lidských zdrojů. Důležitou kapitolou práce je popis procesu projektování vzdělávání pracovníků v organizacích, jejíž součástí jsou podkapitoly zaměřující se na identifikaci potřeby vzdělávání a analýzu této potřeby, plánování vzdělávání, jeho realizaci a hodnocení. Jsou zde vymezeny oblasti jako cíle vzdělávání, vybraní účastníci vzdělávání, formy a metody vzdělávacích akcí či osobnost lektora. Praktická část se věnuje popisu, rozboru a srovnání vybraných malých organizací z hlediska struktury těchto organizací a jejich systémů vzdělávání. Zahrnuje výstupy z částečně strukturovaných rozhovorů, dotazníkového šetření a případné analýzy firemních dokumentů, které se zaměřovaly na zjištění rozsahu a podoby vzdělávání ve vybraných malých organizacích a na spokojenost pracovníků s tímto vzděláváním. Záměrem práce je po teoretické stránce nastínit východiska vzdělávání pracovníků v organizacích a v...
Typologie osobnosti podle Myersové a Briggsové
Hladníková, Nina ; Froněk, Jan (oponent) ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce)
Každý jedinec je výjimečný. Každý z nás je produktem dědičnosti a prostředí. Velký vliv na vývoj osobnosti má rodina, kultura, životní situace a zkušenosti. Výsledkem je odlišnost od kohokoliv jiného. Každý člověk přepokládá, že myšlení ostatních lidí funguje na stejném principu, ale velmi často lidé, se kterými přijdeme do kontaktu, nehodnotí a nevnímají věci jako my nebo se nezajímají o stejné věci. Jejich myšlení funguje odlišně než to naše. Tyto odlišnosti vytváří prostor pro aplikaci a využití osobnostních typologií. S odlišným vnímáním, názory, pohledy, se setkáváme ve všech oblastech našeho života, ať už v rodinném, školním či pracovním prostředí. K porozumění těchto rozdílů nám pomáhá i typologie osobnosti podle Myersové a Briggsové (MBTI®). MBTI umožňuje identifikovat, proč se lidé chovají tak jak se chovají, proč dělají rozhodnutí jinak, než jak očekáváme. K tomu využívá čtyř dichotomií, na jejichž základě je vytvořeno šestnáct osobnostních typů. Kromě pochopení základního chování lidské osobnosti, můžeme tuto typologii využít i v jiných oblastech, jako např.: osobní rozvoj, plánování a rozvoj kariéry, koučování, zlepšení komunikace, řešení konfliktů a problémů, budování týmů apod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.