Žádný přesný výsledek pro Herout,, Pavel nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Herout Pavel ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Mobilní aplikace zpracování obrazu
Planer, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá přenosem obrazu pomocí Bluetooth technologie mezi telefonem a chytrými hodinkami a to především s ohledem na omezené hardwarové prostředky hodinek. Součástí práce je návrh a implementace aplikace typu klient-server, která realizuje přenos a zpracování obrazu z Android telefonu na displej hodinek, které používají systém Tizen.
Webová aplikace pro sestavování menu restaurace
Ryšavý, Tomáš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je značně zjednodušit proces tvorby denních menu vytvářených v restauračních zařízeních. Zvolený problém jsem vyřešil vytvořením webové aplikace SimpleMenu.cz . Aplikace umožňuje pohodlný import seznamu jídel, ze kterého poté pomocí přetažení jídel (drag and drop) lze jednoduše sestavit denní menu. To je poté možné exportovat do předem připravených šablon nebo formátu XML. Šablony jsou jednoduše formátovatelné ve Wordu. Při generování se využívá speciálních značek v dokumentech. Výsledku bylo dosaženo pomocí PHP frameworku Symfony. Funkcionalita rozhraní je zejména realizována v JavaScriptu. Vzhled byl navržen s využitím Bootswatch, nadstavby CSS frameworku Bootrap. Ke generování dokumentů se využívá PHP knihovny PHPword. Velmi důležitým faktorem při vývoji byla úzká spolupráce s uživateli, která pomohla iterativnímu vývoji vzhledu a funkčnosti aplikace. V této práci jsem vytvořil webovou aplikaci, která aktuálně šetří čas a nervy v brněnské restauraci Padagali. Přínosem je tedy nástroj, který je univerzálním řešením sestavení a exportu denních menu v restauracích.
Mapování textur
Strach, Zdeněk ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomový projekt se zabývá problematikou mapování textur v zobrazovací metodě "ray tracing". V úvodu práce je stručně popsána metoda "ray tracing" a metody mapování textur, nejprve procedurálních a později 2D. Následující kapitoly se zabývají implementací MIP mappingu a zhodnocením výsledků.
Aplikace chytrých hodinek pro podporu sportovního tréninku a závodů
Dohnalík, Pavel ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci na chytré hodinky, která umožní měřit závody a tréninky, případně vytvářet lokalizační podklady pro tuto činnost. Aplikace je implementovaná pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Pro chytré hodinky je podporován operační systém Wear OS. V práci je popsána teorie programování pro mobilní operační systémy a programování na operační systém Wear OS. V praktické části je popsaný návrh, implementace a testování. Pro implementaci mobilní aplikace jsem zvolil framework Flutter spolu s jazykem Dart. Pro aplikaci na chytré hodinky jsem zvolil framework Flutter spolu s jazykem Dart. Výsledná aplikace umožňuje uživatelům měřit závody a tréninky.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Gunia, Pavel ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o fenoménu grafického intra, často označovaném jako digitální graffiti. Detailně se rozebere téma grafického intra s omezenou velikostí a popíší se techniky vhodné k jeho realizaci. Na konci práce jsou diskutovány postřehy a zkušenosti získané během tvorby, stejně tak i celkové shrutí a pohled do budoucna.
Hardwarový indikátor oznámení pro telefony se systémem Android
Bártl, Roman ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací notifikačního zařízení zobrazujícího nejrůznější upozornění z chytrých telefonů, jehož jádrem je platforma Arduino. Součástí práce je i implementace aplikace pro systém Android, která bude tato upozornění zachytávat a zasílat na zařízení prostřednictvím technologie Bluetooth Low Energy. Důraz je kladen na jednoduchost a srozumitelnost ovládání celého tohoto vestavěného systému.
Visual Geolocation of a Stationary Camera
Šimurda, Pavel ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
In this thesis we address a problem of geo-locating a camera using only visual information of the scene. The aim of the thesis is to study existing methods of geo-location, discuss and show their limitations and suggest possible improvements. We propose two different methods of geo-localization. The first method is based on detection of sunrise and sunset in the image sequence. Its main benefit is that this method can be successfully applied for any outdoor camera and it does not require any specific object in the scene. The second is based on the analysis of shadows in the scene. This method allows estimation of the  Sun's position a single image using two objects and their shadows. It is required to have at least two images captured at different time for the correct estimation of the geographical position. We evaluated proposed methods and introduced discussion and possible improvements. Both methods can be successfully used for the geo-location determination. In addition, we created an extensive dataset of time-lapse images from public accessible web cameras.
Detekce a rozpoznání dopravních značek v obraze
Spáčil, Pavel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na téma rozpoznávání dopravních značek v obraze. Popisuje stručně některé používané metody a zaměřuje se hlavně na zvolený postup klasifikace. Ten je zevrubně popsán včetně rozšíření a metody pro vytváření modelů nutných při klasifikaci. V práci je popsána implementace knihovny a demonstračního programu včetně důležitých poznatků zjištěných během vývoje. V závěru práce jsou uvedeny výsledky několika experimentů a možné rozšíření.
Mobilní aplikace pro pořizování nových záběrů starých pohlednic
Buchta, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci umožňující pořizování aktuálních snímků historických pohlednic. Aplikace je implementována pro operační systém Android. V práci jsou popsány teoretické základy o problematice repeat photography a o použitých technologiích. V praktické části práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace. Pro praktickou část bylo použito vývojové prostředí Xamarin, které je založeno na programovacím jazyku C#. Výsledná aplikace umožňuje uživateli pořídit co nejpřesnější snímek odpovídající historické pohlednici.
Mobilní aplikace pro pořizování a prohlížení fotografií stejného objektu v různých časech
Plšek, Dominik ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Refotografie je již dlouhou dobu zkoumaným tématem v oboru fotografie. Cílem refotografie samotné je opakovaně pořizovat fotografie stejné scény v různých časech. Výsledkem je kolekce fotografií s referenční, mnohdy historickou fotografií zachycující vývoj a případně změny focené scény. Nicméně refotografie samotná je pro fotografy nesnadným úkonem. Fotograf se musí vyrovnat s pohyby v šesti stupních volnosti a případnými změnami předmětu fotografie nebo změnou jeho okolního prostředí. V poslední době se výzkum zabývá výpočetní refotografií využívající výpočetní postupy a algoritmy z oboru počítačového vidění, se záměrem omezit překážky při pořizování opakované fotografie.       Cílem diplomové práce je vytvořit mobilní aplikaci sloužící uživatelům k zachycení preciznější refotografie a umožnit její sdílení s ostatními uživateli aplikace. Navržená aplikace využívá dostupných senzorů na zařízení k navigaci uživatele na odpovídající lokaci. Současně uživatele provází během procesu k vyfocení přesnější refotografie. Uživatelské rozhraní aplikace je specificky navrženo pro refotografii. Práce obsahuje témata návrhu uživatelského rozhraní, vývoje mobilních aplikací pro operační systém iOS a návrh a produkční nasazení serverové části služby a API pro mobilní aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.