Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of Competency Model of HR Managers Operating in MNC´s in the Czech Republic
Gutovská, Ivana ; Havránek, Lukáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main aim of this master's thesis is to propose a competency model of an HR consultant operating in an international recruitment agency. In the first part of the thesis, the author describes theoretical frameworks and competency models which are focused primarily on HR professionals. The practical part of the thesis provides an analysis of a job description of the position, an interview with an HR consultant and a questionnaire. The questionnaire was distributed among HR consultants operating in the recruitment agency. As a result of the analyses, a single-job competency model was developed. At the end of this thesis, the author suggests a practical application of the competency model
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o.
Musil, Michal ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havránek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce shrnuje komplexní pohled na employer branding včetně vytvoření teoretické základy, která je aplikována formou konkrétního projektu employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o. Hlavním cílem práce je navrhnout etapy budování zaměstnavatelské značky směrem k optimalizaci implikující vyšší efektivitu navazujících personálních procesů, dále realizovat tyto etapy a zhodnotit získané efekty. Návrh etap vychází z teoretické základny, situační a zaměstnanecké analýzy. Práce obsahuje tvorbu EVP (Employee Value Proposition) a firemních hodnot, při jejichž definování je využito metody kvalitativního výzkumu se zaměstnanci. Součástí diplomové práce je vytvoření Culture-Book Life-Hacking, prezentace společnosti na platformě COCUMA a definování procesů náboru včetně onboardingu. Závěrem jsou ověřeny výsledné přínosy práce s použitím především metriky retence zaměstnanců.
Proposal of Competency Model of HR Managers Operating in MNC´s in the Czech Republic
Gutovská, Ivana ; Havránek, Lukáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main aim of this master's thesis is to propose a competency model of an HR consultant operating in an international recruitment agency. In the first part of the thesis, the author describes theoretical frameworks and competency models which are focused primarily on HR professionals. The practical part of the thesis provides an analysis of a job description of the position, an interview with an HR consultant and a questionnaire. The questionnaire was distributed among HR consultants operating in the recruitment agency. As a result of the analyses, a single-job competency model was developed. At the end of this thesis, the author suggests a practical application of the competency model
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Využití moderních nástrojů pro podporu řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí
Havránek, Lukáš ; Albrecht, Jakub (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit problematiku řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí. V oblasti řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí analyzovat skutečné potřeby cílové skupiny a navrhnout řešení pokrývající její skutečné potřeby. V teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se této problematiky, budu se věnovat stručnému popisu vývoje groupware, popíši vlastnosti týmů a týmové spolupráce a identifikuji moderní trendy těchto nástrojů. V praktické části práce definuji cílovou skupinu práce, vymezím její potřeby a kritéria, které použiji při výběru konkrétního nástroje a tento výběr popíši.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.