Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza problematiky firemní identity
Hatlapa, Tomasz ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Obsahem této práce je zkoumání problematiky firemní identity ? nástroje, pomocí kterého se firma (resp. subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Jedná se o komunikaci a prezentaci jak dovnitř vůči svým zaměstnancům, tak navenek vůči široké veřejnosti. Tyto požadavky na komunikaci a prezentaci jsou východiskem pro tvorbu firemního stylu. Tato práce se věnuje podrobněji právě firemnímu stylu, jakožto subsystému firemní identity, a největší důraz klade na jeden z prvků firemního stylu ? logo. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemního stylu s praktickým vnímáním tohoto stylu. Pozornost je věnována detailům jako jsou barvy, křivky, tvary nebo typografie a jejich vnímání. Práci doplňují analýza čtyř konkrétních firemních značek a stručná anketa.
Corporate Identity
Hatlapa, Tomasz ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Lahodná, Radka (oponent)
Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.