Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalisation options of customer processes
Harušťáková, Pavlína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Caban, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá vytvořením návrhů na možnosti optimalizace zákanických procesů ve Železniční společnosti Slovensko,a.s. V teoretické části práce definuje vybrané základní požadavky manažerstva kvality,objasňuje pojem spokojenost zákazníků,měření kvality,procesní přístup a zlepšování. Nastiňuje možnosti východisk optimalizace zákaznických procesů, kterými jsou jejich vymezení,důkladná analýza a stanovení měřitelných kritérií a nakonec navrhuje samotnou optimalizaci. Práce navazuje na výsledky dotazníkového šetření bakalářské práce.
The measurement of customers´ satisfaction in Railway company Slovakia, Inc.
Harušťáková, Pavlína ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Čikovský, Miloš (oponent)
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie merania spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko. Následne je tento výskum systematicky vyhodnotený a sú vytvorené návrhy na zlepšenie. Stratégia orientácie spoločnosti na zákazníka a sústavné zvyšovanie jeho spokojnosti sú veľmi dôležité pre udržanie verného zákazníka. Preto práca druhotne určuje, ktoré znaky spokojnosti v súčasnosti cestujúcich presvedčujú o využívaní služieb železníc a naopak zistiť, čo je dôvodom nedostatočnej motivácie zákazníkov na cestovanie vlakom.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.