Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.