Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Political marketing 2010
Hanulay, Juraj ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci na Slovensku, aplikaci politického marketingu v parlamentních volbách v roce 2010 v České republice, výsledky voleb na následné hodnocení efektivnosti stran v použití marketingových zdrojů.
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.