Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.11 vteřin. 
Tvorba učebního textu pro cvičení z potravinářské mikrobiologie
Hamerský, Stanislav ; Voběrková, Stanislava (oponent) ; Omelková, Jiřina (vedoucí práce)
Práce obsahuje učební text – návody pro laboratorní cvičení z mikrobiologie, určený studentům středních odborných škol s potravinářským zaměřením. Ověření funkčnosti a didaktické vhodnosti jednotlivých úloh proběhlo v rámci výuky studentů Střední průmyslové školy chemické v Brně.
Tvorba a ověření učebního textu pro laboratorní cvičení z mikrobiologie na střední odborné škole
Hamerský, Stanislav ; Pavlasová, Lenka (oponent) ; Dostál, Petr (oponent)
Tvorba a ověření učebního textu pro laboratorní cvičení z mikrobiologie na střední odborné škole The creation and verification of the textbook for the practice in foof microbiology at the secondary technical schools Rigorózní práce Ing. Mgr. Stanislav Hamerský ABSTRAKT Práce popisuje tvorbu učebního textu - návodů pro laboratorní cvičení z mikrobiologie, určených studentům středních odborných škol s potravinářským zaměřením. Ověření funkčnosti a didaktické vhodnosti jednotlivých úloh proběhlo v rámci výuky studentů Střední průmyslové školy chemické v Brně. ABSTRACT The thesis describes the creation of the studying material - textbook for the practice in food microbiology for the students of the secondary technical schools of chemistry and food science. Verification of practical utility and didactical advisability of submited excercises was realized at The Secondary Technical School of Chemistry in Brno. KLÍČOVÁ SLOVA potravinářská mikrobiologie, učební texty, laboratorní cvičení KEYWORDS food mikrobiology, studying materials, laboratory practice
Tvorba učebního textu pro cvičení z potravinářské mikrobiologie
Hamerský, Stanislav ; Voběrková, Stanislava (oponent) ; Omelková, Jiřina (vedoucí práce)
Práce obsahuje učební text – návody pro laboratorní cvičení z mikrobiologie, určený studentům středních odborných škol s potravinářským zaměřením. Ověření funkčnosti a didaktické vhodnosti jednotlivých úloh proběhlo v rámci výuky studentů Střední průmyslové školy chemické v Brně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.