Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace normy ČSN EN 16001:2010 v provozu
Hamáčková, Martina ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku hospodaření s energiemi a implementaci ČSN EN ISO 16001:2010. První dvě kapitoly popisují společnost DEZA, a.s., její provozy a činnosti, které zde probíhají. Ve třetí kapitole jsou vysvětleny požadavky ČSN EN ISO 16001:2010 a ve čtvrté kapitole je popsán postup implementace těchto požadavků v provozu. V poslední kapitole jsou popsány požadavky ČSN EN ISO 50001:2012 a porovnány s požadavky ČSN EN ISO 16001:2010.
Analýza legend map tematických atlasů
Hamáčková, Martina ; Bartoněk, Dalibor (oponent) ; Plánka, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou legend map Atlasu krajiny České republiky a Atlasu krajiny Slovenskej republiky s důrazem na jejich vzájemné porovnání. Vychází z publikovaných obecných teoretických zásad kartografické tvorby. Teoretickou část uzavírá kapitola, která se zevrubně zabývá legendou, jejími druhy, postupy při její tvorbě aj. Poté je s využitím objektivních kartografických kritérií provedena kritická analýza a klasifikace legend map Atlasu krajiny ČR a následně jejich porovnání s legendami Atlasu krajiny SR. Je sledována především celková srozumitelnost, úplnost, grafické vyjádření a v neposlední řadě celkový vzhled legendy.
Mezipředmětové vztahy mezi českým jazykem a výtvarnou výchovou
Hamáčková, Martina ; Pišlová, Simona (vedoucí práce) ; Cikánová, Karla (oponent)
Resumé Mezipředmětové vztahy jsou v současné době stále více zdůrazňovány a domnívám se, že vazby mezi předměty jsou v hodinách uplatňovány stále častěji, čemuž napomáhá Rámcový vzdělávací program, potažmo školní vzdělávací programy. Cílem předkládané práce je souhrn společných rysů českého jazyka a výtvarné výchovy a jejich uplatnění v praxi. Tyto dva znakové systémy se prolínaly a propojovaly již od starověku, z toho důvodu bylo mým cílem konkrétně ukázat, jak vazbu naplnit v hodinách těchto dvou předmětů v současnosti. Hledala jsem proto souvislosti mezi jednotlivými oblastmi učiva a jejich tématy. V teoretické části jsem vymezila pojem mezipředmětové vztahy, popsala jsem postavení předmětů v minulosti a v přítomnosti, věnovala jsem se popisu oblastí, kde se žáci mohou se syntézou setkat v běžném životě. V praktické části jsem hledala možnosti, jak předměty vhodně propojit ve prospěch dětí. Připravila jsem struktury vyučovacích hodin tak, aby byla výuka prospěšná pro oba předměty. Žáci pracovali s literaturou, komunikačními technologiemi, ve skupině, samostatně, s rodiči… Ve výtvarné výchově jsem hledala taková témata, která by podporovala výuku českého jazyka. Věnovala jsem se přípravě edukačního programu, který je využitelný v rámci návštěvy Národní galerie. Za pomoci knižní publikace Jazykové hry jsem...
Mezipředmětové vztahy mezi českým jazykem a výtvarnou výchovou
Hamáčková, Martina ; Pišlová, Simona (vedoucí práce) ; Cikánová, Karla (oponent)
Resumé Mezipředmětové vztahy jsou v současné době stále více zdůrazňovány a domnívám se, že vazby mezi předměty jsou v hodinách uplatňovány stále častěji, čemuž napomáhá Rámcový vzdělávací program, potažmo školní vzdělávací programy. Cílem předkládané práce je souhrn společných rysů českého jazyka a výtvarné výchovy a jejich uplatnění v praxi. Tyto dva znakové systémy se prolínaly a propojovaly již od starověku, z toho důvodu bylo mým cílem konkrétně ukázat, jak vazbu naplnit v hodinách těchto dvou předmětů v současnosti. Hledala jsem proto souvislosti mezi jednotlivými oblastmi učiva a jejich tématy. V teoretické části jsem vymezila pojem mezipředmětové vztahy, popsala jsem postavení předmětů v minulosti a v přítomnosti, věnovala jsem se popisu oblastí, kde se žáci mohou se syntézou setkat v běžném životě. V praktické části jsem hledala možnosti, jak předměty vhodně propojit ve prospěch dětí. Připravila jsem struktury vyučovacích hodin tak, aby byla výuka prospěšná pro oba předměty. Žáci pracovali s literaturou, komunikačními technologiemi, ve skupině, samostatně, s rodiči… Ve výtvarné výchově jsem hledala taková témata, která by podporovala výuku českého jazyka. Věnovala jsem se přípravě edukačního programu, který je využitelný v rámci návštěvy Národní galerie. Za pomoci knižní publikace Jazykové hry jsem...
Implementace normy ČSN EN 16001:2010 v provozu
Hamáčková, Martina ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku hospodaření s energiemi a implementaci ČSN EN ISO 16001:2010. První dvě kapitoly popisují společnost DEZA, a.s., její provozy a činnosti, které zde probíhají. Ve třetí kapitole jsou vysvětleny požadavky ČSN EN ISO 16001:2010 a ve čtvrté kapitole je popsán postup implementace těchto požadavků v provozu. V poslední kapitole jsou popsány požadavky ČSN EN ISO 50001:2012 a porovnány s požadavky ČSN EN ISO 16001:2010.
Analýza legend map tematických atlasů
Hamáčková, Martina ; Bartoněk, Dalibor (oponent) ; Plánka, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou legend map Atlasu krajiny České republiky a Atlasu krajiny Slovenskej republiky s důrazem na jejich vzájemné porovnání. Vychází z publikovaných obecných teoretických zásad kartografické tvorby. Teoretickou část uzavírá kapitola, která se zevrubně zabývá legendou, jejími druhy, postupy při její tvorbě aj. Poté je s využitím objektivních kartografických kritérií provedena kritická analýza a klasifikace legend map Atlasu krajiny ČR a následně jejich porovnání s legendami Atlasu krajiny SR. Je sledována především celková srozumitelnost, úplnost, grafické vyjádření a v neposlední řadě celkový vzhled legendy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.