Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Případová studie "Minerva": analýza internetu jako moderního masového média v Koreji
Hajzlerová, Jana ; Horák, Tomáš (vedoucí práce) ; Ferklová, Blanka (oponent)
Fenomén internetu jako nejdynamičtějšího média všech dob s sebou přináší novou a svébytnou sféru lidské komunikace, kterou již nelze popisat dosavadními termíny a omezovat existujícími předpisy. Tato bakalářská práce analyzuje internet v Koreji a ukazuje, jak komplikovaným a mnohostranným procesem je jeho etablování ve sféře politické, veřejné, sociální i v osobním životě jedince. Dále se tato práce snaží ze společensko-vědního pohledu a s přihlédnutím k historickým a kulturním aspektům hodnotit vývoj korejské internetové legislativy, která kontroluje organizaci a průběh sdělení internetové komunikace a která zvláště v posledních letech vyvolává pochybnosti o svobodě mediálního prostoru v Koreji. Tyto všechny aspekty internetové problematiky doplňuje práce případem populárního blogera Minervy, popisuje jeho aktivity jako "internetového ekonomického prezidenta země" a předkládá analýzu průběhu popularizace jeho blogu i následného soudního procesu. Tato část také prezentuje závěry z přímého e-mailového rozhovoru s Minervou, který byl za účelem této práce veden.
Kulturně podmíněné aspekty marketigové komunikace firmy Hyundai v České republice
Hajzlerová, Jana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato práce si klade za cíl představit problematiku vlivu kultury na formy a charakter marketingové komunikace. Vysvětluje základní přístupy k problematice interkulturního marketingu a blíže představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí. Se zaměřením na charakteristické rysy korejské společnosti je optikou této teoretické základny představena marketingová komunikace firmy Hyundai v České republice. Zvláštní pozornost je věnována komunikačnímu stylu společnosti, který se projevuje především v nástrojích PR a CSR. Výstupem této práce je vysvětlení opomíjených kulturně determinových aspektů komunikace Hyundai a celkové hodnocení procesu adaptace firmy v kulturně odlišném prostředí.
Narativní vzorce a diskurzivní analýza jako metody dekódování ideologie ve zpravodajství KCNA
Hajzlerová, Jana ; Kraus, Jiří (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje možným způsobům odkrývání ideologie ve zpravodajských textech na příkladu vybraného vzorku zpravodajství Korejské centrální zpravodajské agentury - nejdůležitějšího média v Korejské lidově demokratické republice. Kombinací metodologických přístupů narativní a diskurzivní analýzy definuje teorii narativních vzorců, pomocí které na úrovni jazyka, textu i diskurzu analyzovaných dvou týdnů anglického on-line zpravodajství vybraného média hledá struktury mající ideologický potenciál. Výsledkem této několikastupňové analýzy je formulace narativních vzorců jako možných scénářů vyprávění a definice jednotlivých lexikálních, syntaktických a rétorických specifik zkoumaného textu. Na základě těchto výsledků práce dekonstruuje fikční svět, který analyzovaný text vypráví, a ideologii jako soubor nástrojů k jeho utváření.
Kulturně podmíněné aspekty marketigové komunikace firmy Hyundai v České republice
Hajzlerová, Jana ; Halada, Jan (oponent) ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl představit problematiku vlivu kultury na formy a charakter marketingové komunikace. Vysvětluje základní přístupy k problematice interkulturního marketingu a blíže představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí. Se zaměřením na charakteristické rysy korejské společnosti je optikou této teoretické základny představena marketingová komunikace firmy Hyundai v České republice. Zvláštní pozornost je věnována komunikačnímu stylu společnosti, který se projevuje především v nástrojích PR a CSR. Výstupem této práce je vysvětlení opomíjených kulturně determinových aspektů komunikace Hyundai a celkové hodnocení procesu adaptace firmy v kulturně odlišném prostředí.
Případová studie "Minerva": analýza internetu jako moderního masového média v Koreji
Hajzlerová, Jana ; Ferklová, Blanka (oponent) ; Horák, Tomáš (vedoucí práce)
Fenomén internetu jako nejdynamičtějšího média všech dob s sebou přináší novou a svébytnou sféru lidské komunikace, kterou již nelze popisat dosavadními termíny a omezovat existujícími předpisy. Tato bakalářská práce analyzuje internet v Koreji a ukazuje, jak komplikovaným a mnohostranným procesem je jeho etablování ve sféře politické, veřejné, sociální i v osobním životě jedince. Dále se tato práce snaží ze společensko-vědního pohledu a s přihlédnutím k historickým a kulturním aspektům hodnotit vývoj korejské internetové legislativy, která kontroluje organizaci a průběh sdělení internetové komunikace a která zvláště v posledních letech vyvolává pochybnosti o svobodě mediálního prostoru v Koreji. Tyto všechny aspekty internetové problematiky doplňuje práce případem populárního blogera Minervy, popisuje jeho aktivity jako "internetového ekonomického prezidenta země" a předkládá analýzu průběhu popularizace jeho blogu i následného soudního procesu. Tato část také prezentuje závěry z přímého e-mailového rozhovoru s Minervou, který byl za účelem této práce veden.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.