Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Haasová, Veronika ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix“ se zabývá analýzou marketingového mixu a zákaznické spokojenosti poskytovatele dlouhodobých ubytovacích služeb Chillhills Apartments. V první kapitole práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu a hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí Evropského indexu spokojenosti zákazníka ECSI. Hlavním cílem druhé kapitoly je analýza současného marketingového mixu a kvantifikace spokojenosti zákazníků pomocí provedeného marketingového průzkumu a výpočtu ECSI. Ve třetí kapitole práce jsou navrženy a doporučeny konkrétní změny marketingového mixu, které by vedly zvýšení klientské spokojenosti. Poslední kapitola je věnována ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn a jejich přínosům pro podnikatelský subjekt.
Řízení lidských zdrojů Magistrátu města Brna
Haasová, Veronika ; Černocká, Irena (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce Řízení lidských zdrojů Magistrátu města Brna je zaměřena na význam lidských zdrojů ve veřejné správě. Specifikuje jednotlivé postupy při výkonu činností v oblasti řízení lidských zdrojů. Závěrečná část práce obsahuje návrhy řešení, které přispívají ke zkvalitnění postupů personálního oddělení.
Řízení lidských zdrojů Magistrátu města Brna
Haasová, Veronika ; Černocká, Irena (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce Řízení lidských zdrojů Magistrátu města Brna je zaměřena na význam lidských zdrojů ve veřejné správě. Specifikuje jednotlivé postupy při výkonu činností v oblasti řízení lidských zdrojů. Závěrečná část práce obsahuje návrhy řešení, které přispívají ke zkvalitnění postupů personálního oddělení.
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Haasová, Veronika ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix“ se zabývá analýzou marketingového mixu a zákaznické spokojenosti poskytovatele dlouhodobých ubytovacích služeb Chillhills Apartments. V první kapitole práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu a hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí Evropského indexu spokojenosti zákazníka ECSI. Hlavním cílem druhé kapitoly je analýza současného marketingového mixu a kvantifikace spokojenosti zákazníků pomocí provedeného marketingového průzkumu a výpočtu ECSI. Ve třetí kapitole práce jsou navrženy a doporučeny konkrétní změny marketingového mixu, které by vedly zvýšení klientské spokojenosti. Poslední kapitola je věnována ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn a jejich přínosům pro podnikatelský subjekt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.