Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak zřizovatelé škol v Libereckém kraji vnímají novelu školského zákona
Hartlová, Jana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novelou školského zákona, která mimo jiné zavedla šestileté funkční období ředitelů škol a školských zařízení a s tím spojené vyhlašování konkurzního řízení na vedoucí pracovní místo ředitele. Cílem práce je zjištění, jaké důvody vedly zřizovatele k tomu, že konkurzy vyhlásili, nebo naopak nevyhlásili, a jak je šestileté funkční období stanovené školským zákonem přijímáno zřizovateli škol v Libereckém kraji. V teoretické části je popsán postup při konkurzním řízení na vedoucí místo ředitele, role zřizovatele, role ředitele s jeho kompetencemi jako řídícího pracovníka ve školství. V praktické části je vyhodnocen průzkum. Klíčová slova: novela školského zákona, šestileté funkční období, konkurzní řízení, zřizovatel, ředitel, role zřizovatele, role ředitele, dotazníkové šetření
Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
HARTLOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
HARTLOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce s názvem "Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami" má za cíle analyzovat produkt cestovního ruchu turistického informačního centra (Hornické muzeum Příbram), zhodnotit roli zážitkového marketingu při tvorbě tohoto produktu, dále rozebrat spolupráci tohoto produktu s turistickým informačním centrem (Informační centrum Knihovny Jana Drdy v Příbrami). Při zjištění nedostatků jsou v práci navržena nová vhodná řešení.

Viz též: podobná jména autorů
3 Hartlová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.