Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vzdělávacích potřeb
Kubelková, Olga ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hálek, Vítězslav (oponent)
Pracuji ve státní přímo řízené instituci s působností ve všech krajích ČR, která se zabývá dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. Před dvěma lety jsem dostala za úkol vytvořit plán vzdělávání našich zaměstnanců zabývajících se projektovou činností. Protože jsem k úkolu přistupovala zodpovědně, rozhodla jsem se nejprve provést analýzu vzdělávacích potřeb. Zaměstnanci doposud navštěvovali vzdělávací akce na základě operativního rozhodnutí, a nikoli na základě plánu vzdělávání. Cílem analýzy vzdělávacích potřeb bylo zmapovat absolvované vzdělávací akce a zohlednit nové potřeby stávajících zaměstnanců a mimo jiné také na výsledcích získaných z analýzy ukázat vedení potřebnost sestavování plánů školení a vzdělávání. Analýza byla zaměřena na všechny pracovníky podílející se na realizaci projektů financovaných z ESF, kterých bylo cca 80 a byli rozmístěni po celé republice.
Vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch
Burkoň, Radim ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Hálek, Vítězslav (oponent)
Cílem práce, jež staví na pojmech jako je udržitelný rozvoj, environmentální vzdělávání, vzdělávání k udržitelnosti a udržitelný cestovní ruch, je navrhnout kurikulum vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch a zodpovědět na otázku, proč v této oblasti vzdělávat a s jakými výsledky. Práce charakterizuje hlavní zainteresované skupiny v čele se samotnými turisty jako hlavní cílovou skupinou pro vzdělávání, kterou třídí do marketingových segmentů. Pro tvorbu kurikula tato práce navrhuje metody, systém, strukturu a nástroje vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch. V neposlední řadě analyzuje finanční zdroje pro krytí takto pojatého vzdělávání. Každá kapitola je ukončena přehledným sumářem, závěr pak přináší souhrn doporučení, především ten, že vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch není možné oddělovat od vzdělávání pro udržitelný rozvoj.
Znalostní management, učící se organizace a vzdělávací firma
Jírů, Marie ; Hálek, Vítězslav (oponent) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Rigorozni prace se skhida z peti kapitol, z nichZ prvni tfi se zaby-vaji teoretickymi vYchodisky v oblasti znalostniho managementu, ucici se organizace a strategickeho fizeni lidskJch zdroju. Ctvrta cast se zaby-va fidicimi a transformacnimi procesy, ktere probihaji ve vzdelavacich firmach. Posledni kapitola je zamerena na marketing v rozvoji dalsiho vzdelavani. Charakter trZnich vztahu ve vzdelav<ini vytvari pfedpoklady ph uplatneni marketingu v 16to oblasti.
Rozvoj lidských zdrojů ve firmě poskytující služby
Vlčková, Lenka ; Hálek, Vítězslav (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá rozvojem lidských zdrojů v úklidové firmě WARTHUL CR spol. s r. o. a vlivem těchto zdrojů na životní cyklus a prosperitu firmy.
Vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch
Burkoň, Radim ; Hálek, Vítězslav (oponent) ; Kopecký, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce, jež staví na pojmech jako je udržitelný rozvoj, environmentální vzdělávání, vzdělávání k udržitelnosti a udržitelný cestovní ruch, je navrhnout kurikulum vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch a zodpovědět na otázku, proč v této oblasti vzdělávat a s jakými výsledky. Práce charakterizuje hlavní zainteresované skupiny v čele se samotnými turisty jako hlavní cílovou skupinou pro vzdělávání, kterou třídí do marketingových segmentů. Pro tvorbu kurikula tato práce navrhuje metody, systém, strukturu a nástroje vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch. V neposlední řadě analyzuje finanční zdroje pro krytí takto pojatého vzdělávání. Každá kapitola je ukončena přehledným sumářem, závěr pak přináší souhrn doporučení, především ten, že vzdělávání pro udržitelný cestovní ruch není možné oddělovat od vzdělávání pro udržitelný rozvoj.
Analýza vzdělávacích potřeb
Kubelková, Olga ; Hálek, Vítězslav (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Pracuji ve státní přímo řízené instituci s působností ve všech krajích ČR, která se zabývá dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. Před dvěma lety jsem dostala za úkol vytvořit plán vzdělávání našich zaměstnanců zabývajících se projektovou činností. Protože jsem k úkolu přistupovala zodpovědně, rozhodla jsem se nejprve provést analýzu vzdělávacích potřeb. Zaměstnanci doposud navštěvovali vzdělávací akce na základě operativního rozhodnutí, a nikoli na základě plánu vzdělávání. Cílem analýzy vzdělávacích potřeb bylo zmapovat absolvované vzdělávací akce a zohlednit nové potřeby stávajících zaměstnanců a mimo jiné také na výsledcích získaných z analýzy ukázat vedení potřebnost sestavování plánů školení a vzdělávání. Analýza byla zaměřena na všechny pracovníky podílející se na realizaci projektů financovaných z ESF, kterých bylo cca 80 a byli rozmístěni po celé republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.