Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Decreasing of generation of emissions of already produced passenger cars with spark ignition engines in EU
Hálek, Dominik ; Beran, Martin (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dealing with reduction of unwanted emissions of passenger cars given by EU standards. The thesis is focused particularly on idea of fitting of already produced passenger cars with spark ignition engines, that meet older emission standards, with a system, that can reduce this unwanted emissions coming from the exhaust pipe. Outcome of this work is summary of basic retrofits, theoretical calculation of reduction of emissions for cars equipped with selected retrofit and decision about using retrofits as an appropriate component for decreasing of emissions, especially CO2 emissions.
Metodika pro stanovení dynamických charakteristik pneumatického aktuátoru turbodmychadla
Hálek, Dominik ; Kocman, František (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem metodiky pro stanovení dynamických charakteristik pneumatického aktuátoru turbodmychadla. Pneumatický aktuátor se využívá jako regulační mechanismus ve spalovacích motorech s přeplňováním, který má vliv na výkon, účinnost a spotřebu motoru. Hlavním cílem práce je vytvořit systematický ucelený postup pro sběr a analýzu naměřených dat dynamického chování tohoto aktuátoru. V první části práce je navržena a implementována experimentální metoda pro měření dat potřebných k analýze dynamiky aktuátoru při různých variantách nastavení tlaku, posuvu a frekvence. Je sestaven měřící řetězec s vhodnými snímači a je vytvořeno softwarové prostředí pro sběr a ukládání dat. V druhé části práce jsou vyhodnocována experimentálně naměřená data pomocí matematického modelu v programovém prostředí Matlab, který z naměřených dat extrahuje hodnoty tuhosti a tlumení a určí se jejich závislost na frekvenci, tlaku a posuvu.
Decreasing of generation of emissions of already produced passenger cars with spark ignition engines in EU
Hálek, Dominik ; Beran, Martin (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dealing with reduction of unwanted emissions of passenger cars given by EU standards. The thesis is focused particularly on idea of fitting of already produced passenger cars with spark ignition engines, that meet older emission standards, with a system, that can reduce this unwanted emissions coming from the exhaust pipe. Outcome of this work is summary of basic retrofits, theoretical calculation of reduction of emissions for cars equipped with selected retrofit and decision about using retrofits as an appropriate component for decreasing of emissions, especially CO2 emissions.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hálek, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.