|
Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc
Grund, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc Cíle: Cílem práce je podrobně popsat průběh fotbalové korupční aféry mezi kluby SK Sigma Olomouc a FK Bohemians Praha z roku 2010 a následně formou ankety zjistit, jakou odezvu mezi fotbalovými fanoušky tato kauza vyvolala v závislosti na tom, zda se jedná o fanoušky olomouckého klubu či nikoliv. Metody: Popisná analýza, anketa. Výsledky: Odezva fanoušků SK Sigma Olomouc a fanoušků jiných českých klubů je podle očekávání rozdílná. Příznivci Olomouce mají tendenci i nadále věřit v nevinu svého klubu, zatímco fanoušci ostatních klubů se na celou aféru dívají střízlivěji a klubu na základě všech známých skutečností spíše nevěří. Odpovědi obou skupin respondentů se liší takřka ve všech zásadních bodech ankety. Klíčová slova: odezva veřejnosti, odezva médií, korupce, fotbal
|
|
Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Grund, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
|
|
Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Grund, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
|
|
Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc
Grund, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc Cíle: Cílem práce je podrobně popsat průběh fotbalové korupční aféry mezi kluby SK Sigma Olomouc a FK Bohemians Praha z roku 2010 a následně formou ankety zjistit, jakou odezvu mezi fotbalovými fanoušky tato kauza vyvolala v závislosti na tom, zda se jedná o fanoušky olomouckého klubu či nikoliv. Metody: Popisná analýza, anketa. Výsledky: Odezva fanoušků SK Sigma Olomouc a fanoušků jiných českých klubů je podle očekávání rozdílná. Příznivci Olomouce mají tendenci i nadále věřit v nevinu svého klubu, zatímco fanoušci ostatních klubů se na celou aféru dívají střízlivěji a klubu na základě všech známých skutečností spíše nevěří. Odpovědi obou skupin respondentů se liší takřka ve všech zásadních bodech ankety. Klíčová slova: odezva veřejnosti, odezva médií, korupce, fotbal
|