Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Gotthardt, Martin ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Smolka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění této reklamní plochy. Pokud je součástí pokladny v obchodě LCD monitor, banner je umístěn na jeho druhé straně, která je nastavená přímo na oči zákazníků. Cílem práce bylo uvést nový marketingový nástroj a ideálně prokázat, že správným používáním vizuální komunikace lze podnítit impulzivní nákupy i v prostředí banky v ČR. I když se zcela nepodařilo prokázat, že banner umí vyvolat impulzivní nákupy i v bankách, podařilo se myšlenku koncepčně připravit, odhalit její potenciál a ukázat možné efektivní využití pro běžnou praxi.
Business plán pro oddělení Master Data Management
Gotthardt, Martin ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce, jak již její název napovídá, je podnikatelským plánem nově vzniklého oddělení Master Data Managementu v rámci společnosti Adastra s.r.o. Hlavním cílem práce je vytvořit kvalitní dokument s vysokou vypovídací hodnotou, který splní očekávání uživatelů, a pokusit se zjistit potenciál MDM trhu v České republice a tomu odpovídající možné zisky společnosti. K tomu budou použity volně dostupné odhady poradenských a konzultačních společností. Přínosem této práce je již samotné sestavení tohoto dokumentu, protože v oddělení do této doby neexistoval v této finální podobě. Dále je přínosem doplnění podnikatelského plánu o chybějící části jako organizační struktura, nebo potenciál českého trhu MDM a následné propočty budoucích zisků společnosti. Tato práce je rozdělena do dvou částí, kdy v první jsou popsány úlohy, funkce, vlastnosti, zásady tvorby a struktura podnikatelského plánu. V druhé části je konkrétně vypracovaný podnikatelský plán. Tato praktická část ale není veřejná. Je to z toho důvodu, že obsahuje strategicky významné informace o oddělení i o společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.