Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Život současné malotřídní školy zkoumaný na ZŠ Teplýšovice, okres Benešov
Goby, Pavel ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Nejedlá, Dana (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "ŽIVOT SOUČASNÉ MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY zkoumaný na Základní škole Teplýšovice, okres Benešov", je pokusem o výzkum a analýzu tří sledovaných témat, vztahujících se k životu na této škole. První sledovanou oblastí je pedagogická činnost na škole. Je zde hlavně sledována tvorba školního vzdělávacího programu, který vstoupí v platnost 1. 9. 2007. Dále je výzkum zaměřen na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a tvorbě individuálních vzdělávacích programů pro tyto žáky. Pohled na danou problematiku je doplněn návštěvou vyučovacích hodin. Druhá část práce je věnována dotazníkovému výzkumu mezi rodiči žáků. Výzkum je rozdělen na tři části. V první části se zjišťuje spokojenost rodičů se školou, ve druhé znalost rodičů v oblasti některých výukových metod, ve třetí části ochota rodičů podílet se na chodu školy. Třetí část práce se zabývá vztahem školy k veřejnosti, jmenovitě ke zřizovateli školy - Obci Teplýšovice. Tento vztah je zkoumán hlavně z hlediska legislativy. Prostor je zde věnován také vztahům školy k ostatním institucím, k orgánům státní správy a k širší veřejnosti. Závěr práce je věnován analýze všech hlavních témat, diskusi nad nimi, návrhům a doporučením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Život současné malotřídní školy zkoumaný na ZŠ Teplýšovice, okres Benešov
Goby, Pavel ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Nejedlá, Dana (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "ŽIVOT SOUČASNÉ MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY zkoumaný na Základní škole Teplýšovice, okres Benešov", je pokusem o výzkum a analýzu tří sledovaných témat, vztahujících se k životu na této škole. První sledovanou oblastí je pedagogická činnost na škole. Je zde hlavně sledována tvorba školního vzdělávacího programu, který vstoupí v platnost 1. 9. 2007. Dále je výzkum zaměřen na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a tvorbě individuálních vzdělávacích programů pro tyto žáky. Pohled na danou problematiku je doplněn návštěvou vyučovacích hodin. Druhá část práce je věnována dotazníkovému výzkumu mezi rodiči žáků. Výzkum je rozdělen na tři části. V první části se zjišťuje spokojenost rodičů se školou, ve druhé znalost rodičů v oblasti některých výukových metod, ve třetí části ochota rodičů podílet se na chodu školy. Třetí část práce se zabývá vztahem školy k veřejnosti, jmenovitě ke zřizovateli školy - Obci Teplýšovice. Tento vztah je zkoumán hlavně z hlediska legislativy. Prostor je zde věnován také vztahům školy k ostatním institucím, k orgánům státní správy a k širší veřejnosti. Závěr práce je věnován analýze všech hlavních témat, diskusi nad nimi, návrhům a doporučením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Historie a současnost málotřídních škol
GOBY, Pavel
Práce se zabývá historickým vývojem málotřídních (venkovských) škol na území České republiky od doby vrcholného středověku do současnosti. Výzkum je zúžen hlavně na venkovské a málotřídní školy na okrese Benešov, ale též na praktické poznatky z jiných míst v České republice a v zahraničí. První část práce je věnována historii venkovských škol od 14. století do současnosti. Důraz je zde kladen na hlavní předěly a reformy v této oblasti. Druhá část je zaměřena na současnou koncepci kurikulární reformy a její vliv na málotřídní školy. Třetí část práce je zaměřena do oblasti marketingu škol a na spolupráci škol. Závěrečné shrnutí přináší koncepci rozvoje málotřídních škol. Tato koncepce vychází z poznatků a závěrů ze všech tří zkoumaných oblastí.

Viz též: podobná jména autorů
3 GOBY, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.