Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identita hokejbalového klubu HC Kert Park Praha a její využití v praxi
Gerlich, Leoš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita hokejbalového klubu HC KERT Park Praha a její využití v praxi Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření projektu, který povede ke zlepšení identity HC KERT Park Praha. Metody: V naší práci jsme využili tři metody, kterými jsou nestrukturované rozhovory, fokusové skupiny a SWOT analýza. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita HC KERT Park Praha je neúplná a většina respondentů ji vnímá spíše negativně. Účastníci průzkumu se shodli na třech nejdůležitějších faktorech, které by pozitivně pomohli ke zlepšení a využití identity zkoumaného klubu v praxi. Tyto faktory jsou finance, mládež a zázemí. Jako řešení byl navržen komplexní projekt se zaměřením na tyto zjištěné oblasti včetně každé části podnikové identity. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, sportovní marketing, sponzoring, corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture, produkt v corporate identity, corporate image, hokejbal
Identita hokejbalového klubu HC Kert Park Praha a její využití v praxi
Gerlich, Leoš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita hokejbalového klubu HC KERT Park Praha a její využití v praxi Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření projektu, který povede ke zlepšení identity HC KERT Park Praha. Metody: V naší práci jsme využili tři metody, kterými jsou nestrukturované rozhovory, fokusové skupiny a SWOT analýza. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita HC KERT Park Praha je neúplná a většina respondentů ji vnímá spíše negativně. Účastníci průzkumu se shodli na třech nejdůležitějších faktorech, které by pozitivně pomohli ke zlepšení a využití identity zkoumaného klubu v praxi. Tyto faktory jsou finance, mládež a zázemí. Jako řešení byl navržen komplexní projekt se zaměřením na tyto zjištěné oblasti včetně každé části podnikové identity. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, sportovní marketing, sponzoring, corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture, produkt v corporate identity, corporate image, hokejbal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.