Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení pracovní motivace
Gřešek, Roman ; Steyer, Marek (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení způsobu zlepšení pracovní motivace ve společnosti zabývající se finančními službami. Úvodem je pojednáno o teoretických poznatcích týkajících se motivace, stimulace, manipulace, motivace jednotlivce a jiné. Jsou zde uvedeny významní světoví autoři motivačních teorií, jejich konkrétní teorie motivace, doporučení a strategie při motivaci vedoucích pracovníků. V rámci práce je zmíněna charakteristika společnosti, dotazníkový průzkum a analýza současného stavu. Závěrem jsou uvedeny problematické oblasti a navrženy doporučení a způsoby zlepšení současné situace ve společnosti Tato práce je vytvořena tak, aby mohla být použita jako podpůrný materiál, obsahující základní informace, umožňující orientovat se v problematice pracovní motivace a zvýšení efektivity práce.
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
Návrh na zlepšení pracovní motivace
Gřešek, Roman ; Steyer, Marek (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení způsobu zlepšení pracovní motivace ve společnosti zabývající se finančními službami. Úvodem je pojednáno o teoretických poznatcích týkajících se motivace, stimulace, manipulace, motivace jednotlivce a jiné. Jsou zde uvedeny významní světoví autoři motivačních teorií, jejich konkrétní teorie motivace, doporučení a strategie při motivaci vedoucích pracovníků. V rámci práce je zmíněna charakteristika společnosti, dotazníkový průzkum a analýza současného stavu. Závěrem jsou uvedeny problematické oblasti a navrženy doporučení a způsoby zlepšení současné situace ve společnosti Tato práce je vytvořena tak, aby mohla být použita jako podpůrný materiál, obsahující základní informace, umožňující orientovat se v problematice pracovní motivace a zvýšení efektivity práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.