Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie pro firmu Lackfolie,s.r.o.
Fukalová, Urszula ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie společnosti Lackfolie s.r.o. a navrhnout vhodné úpravy strategie do budoucna. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing a popsán marketingový proces, včetně postupů strategické analýzy. V neposlední řadě jsou zde popsány jednotlivé součásti marketingového mixu. Ve druhé části práce je představena společnost Lackfolie s.r.o. a je proveden strategický audit, který posloužil jako východisko pro SWOT analýzu. Následuje zhodnocení složek marketingového mixu a návrh na vylepšení do budoucna.
Komparace nákupního prostředí firem Vögele a C&A
Fukalová, Urszula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce srovnává nákupní prostředí obchodních jednotek společností Charles Vögele a C&A. Teoretická část se zabývá strategií retailingové firmy, nákupním prostředím, jeho složkami a nákupní atmosférou. Obsahem praktické části je představení společností Charles Vögele a C&A, ohodnocení složek nákupního prostředí a návrhy na vylepšení pro každou jednotku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.