Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro automatické a poloautomatické testování softwarových modulů
Foltýnek, Tomáš ; Kalibera, Tomáš (oponent) ; Majerech, Vladan (vedoucí práce)
Prostudovat dostupnou literaturu o TDD (Test-Driven Development). Seznámit se s existujícími systémy používanými při aplikaci TDD, zejména se systémem NUnit (www.nunit.org). Navrhnout a implementovat systém pro testování softwarových modulů, při návrhu dosáhnout zpětné kompatibility se systémem NUnit 2.2. Systém musí dále nabídnout podporu pro testováni modulů určených pro běh v paralelním prostředí, pro testování výkonu modulů a pro detailnější analýzu chybových stavů modulů. Implementovat konsolovou aplikaci umožňující spouštění zadaných testů na automatické bázi. Výstupem aplikace budou výsledky testů uložené v XML formátu, tak aby je bylo možno dále zpracovávat. Implementovat aplikaci umožňující uživateli interaktivní práci s vybranými testy. Aplikace nabídne uživateli dostupné testy, umožní spuštění jednotlivých testů či množiny testů a graficky prezentuje výsledky spuštěných testů. Text práce by měl obsahovat uživatelskou i technickou dokumentaci, k práci musí být přiloženy vytvořené moduly ve formě zdrojových souborů v jazyce C#.
Interpretace písňové literatury 19. století
Foltýnek, Tomáš ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Volavá, Iva (oponent)
Pojetí skladeb je velmi různorodé. Důkazem toho by měly být komparace zastoupené v této práci. Interpretační zaměření je samozřejmě dáno tím, jak umělec danou skladbu chápe. Hovoříme o takzvaném interpretačním pojetí skladby. Tvůrčí proces je sice limitován notovým zápisem, popř. skladatelovým záměrem, je-li čitelný, na druhou stranu jde právě o interpretovo pojetí. Skutečnost, že skladba může být podána různými způsoby, vyvolává otázku: Který z těchto způsobu je správný? Každá interpretace se musí držet notového zápisu, to je ta nejdůležitější podmínka. Každé pojetí díla by mělo odpovídat skladatelově představě. Tento požadavek je do jisté míry těžko uskutečnitelný u většiny skladatelů. Těžko se dá v té nejúplnější podobě ověřit, jak si například Franz Schubert představoval přesnou interpretaci své Zimní cesty nebo jak Beethoven hrál své klavírní sonáty. Ze svědectví nelze vždy získat přesné instrukce. U skladatelů 20. století, je situace díky nahrávacímu průmyslu jiná. Autorské výkony jsou zachyceny na věky, viz například S. Rachmaninov, K. Penderecki, D. Šostakovič aj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.