Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnoty dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí (výzkumná sonda na ZŠ Chanov)
Fichtnerová, Miroslava ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Komárková, Tereza (oponent)
Předložená diplomová práce pojednává o hodnotách dětí a mládeže v kontextu sociokulturně znevýhodňujícího prostředí. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie a východisek týkající se hodnot a hodnotové orientace, morálního vývoje dětí, sociálního vyloučení. Text poskytuje detailní popis romské populace zahrnující její historii a současný stav, možné příčiny problémů a teoretická východiska psychosociálních odlišností. Praktická část práce přináší data týkající se sociálně vyloučené romské lokality Chanov a zejména místní základní školy. Výzkumná studie předkládá výklad, jaké životní hodnoty vnímají romské děti jako důležité a jaký postoj k jejich hodnotové orientaci mají učitelé základní školy Chanov. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření jsou porovnány se závěry výzkumů uvedených v teoretické části práce.
Hodnoty dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí (výzkumná sonda na ZŠ Chanov)
Fichtnerová, Miroslava ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Komárková, Tereza (oponent)
Předložená diplomová práce pojednává o hodnotách dětí a mládeže v kontextu sociokulturně znevýhodňujícího prostředí. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie a východisek týkající se hodnot a hodnotové orientace, morálního vývoje dětí, sociálního vyloučení. Text poskytuje detailní popis romské populace zahrnující její historii a současný stav, možné příčiny problémů a teoretická východiska psychosociálních odlišností. Praktická část práce přináší data týkající se sociálně vyloučené romské lokality Chanov a zejména místní základní školy. Výzkumná studie předkládá výklad, jaké životní hodnoty vnímají romské děti jako důležité a jaký postoj k jejich hodnotové orientaci mají učitelé základní školy Chanov. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření jsou porovnány se závěry výzkumů uvedených v teoretické části práce.

Viz též: podobná jména autorů
2 Fichtnerová, Markéta
2 Fichtnerová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.