Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj učební kompetence jako předpoklad dalšího budoucího vzdělávání
Fakherová, Kateřina ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Rámcové vzdělávací programy, které vstoupily v českém školství v platnost, vycházejí z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě. Vycházejí z koncepce celoživotního učení. Zůstává základní otázka, umí si český učitel poradit s novým způsobem výuky, jehož výstupem má být rozvoj jednotlivých kompetencí? Existují nástroje k tomu, aby učitelé směřovali k rozvoji celé dětské bytosti a ta později mohla směřovat k celoživotnímu vzdělávání?
Rozvoj učební kompetence jako předpoklad dalšího budoucího vzdělávání
Fakherová, Kateřina ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Rámcové vzdělávací programy, které vstoupily v českém školství v platnost, vycházejí z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě. Vycházejí z koncepce celoživotního učení. Zůstává základní otázka, umí si český učitel poradit s novým způsobem výuky, jehož výstupem má být rozvoj jednotlivých kompetencí? Existují nástroje k tomu, aby učitelé směřovali k rozvoji celé dětské bytosti a ta později mohla směřovat k celoživotnímu vzdělávání?

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.