Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
1 Fadrný, Matěj
4 Fadrný, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.