|
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
|
|
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
|
|
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
|
|
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
|