Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam projektové metody v naplňování školního vzdělávacího programu
Entnerová, Anna ; Hejlová, Helena (oponent) ; Tomková, Anna (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na význam projektové metody v naplňování filosofie a cílů Fakultní základní školy Klíček. Práce je rozdělena do osmi částí. Teoretická část pojednává o otázkách vnitřní proměny školy, změnách procesů vyučování a učení a cílech primárního vzdělávání. Přibližuje informace o projektové metodě, její historii, dělení, plánování a cílech. Praktickou část diplomové práce jsem věnovala kvalitativnímu výzkumu provedenému ve Fakultní základní škole Klíček. V ní uvádím několik realizovaných projektů, jak celoškolních, tak třídních, ale i celoročních, vícedenních i jednodenních se záměrem poukázat na to, jak uvedené projekty pomáhají v naplňování zadaných cílů a dodržování její filosofie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.