Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Respektování didaktických zásad během kurzů dalšího vzdělávání
Englová, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Vaněček, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá ověřením, zda lektoři dalšího vzdělávání respektují během svých kurzů didaktické zásady. Teoretická část práce obsahuje vymezení příslušných pojmů souvisejících se vzdělávacím procesem dospělých včetně zasazení dalšího vzdělávání do kontextu celoživotního učení. Osobnosti lektora je věnovaná samostatná kapitola, kde jsou popsány nezbytné kompetence pro výkon tohoto povolání a jeho deskripce na základě dat vycházejících z Národní soustavy kvalifikací a Národní soustavy povolání. Nastíněna je zde i jejich typologie. Kromě lektora se práce zabývá i osobností vzdělávaného, jeho motivací k učení a možnostem jeho přístupu k účasti na vzdělávací akci. Zbytek teoretické části obsahuje výčet jednotlivých androdidaktických zásad společně s jejich vysvětlením, metod a také trendů ve vzdělávání dospělých v kontextu ICT. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na zjištění a popis androdidaktických principů aplikovaných během kurzů dalšího vzdělávání ze strany lektorů. Výzkumný problém je řešen prostřednictvím případové studie v konkrétní vzdělávací organizaci, která je pro účely této práce anonymizována, data jsou získána s využitím metod hloubkových rozhovorů s lektory doplněných o následná strukturovaná pozorování průběhu kurzů. Výsledky tohoto šetření jsou dále...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.