Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix sportovně, kulturně-hudební akce: Slavnosti pravého a levého břehu Vltavy
Eliška, Radek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizací a marketingovými aktivitami festivalu s každoroční tradicí na obou březích Vltavy u převozu Roztoky-Klecany. Popisuje procesy související s plánováním i realizací samotného projektu a porovnává silné a slabé stránky minulých ročníků Slavností pravého a levého břehu Vltavy. Praktická část je věnována rozboru proběhlých ročníků festivalu, které se konaly v letech 2011, 2012 a 2013. Výsledkem je návod pro úspěšnou organizaci dalších ročníků festivalu nebo akcí podobného typu. Název: Marketingový mix sportovně, kulturně - hudební akce: Slavnosti pravého a levého břehu Vltavy. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zorganizovat a zhodnotit kulturně-sportovní akci s každoroční tradicí, popsat procesy spojené s plánování a realizací samotného projektu a vypracovat tak návod pro úspěšnou organizaci dalších ročníků nebo akcí podobného typu. Metody: Jako nejvhodnější metodu jsem si vybral SWOT analýzu, tak abych rozebral silné a slabé stránky a nastínil příležitosti a hrozby festivalu. Výsledky: Za pomocí SWOT analýzy jsem vyhodnotil jednotlivé komponenty festivalu, zrekapituloval cíle, jejich úspěšné či neúspěšné plnění a nastínil návrhy na zdokonalení materiální, marketingové i manažerské. Klíčová slova: Marketing, Management, SWOT analýza,
Controlling vývojových nákladů
Voborníková, Hana ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Eliška, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou controllingu vývoje ve společnosti Škoda Auto. Práce je členěna do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení pojmu controlling, základnímu členění, reportingu, dále je definována problematika řízení nákladů a aktivace nehmotného majetku. V praktické části práce je uvedena charakteristika společnosti Škoda Auto a začlenění controllingového útvaru uvnitř podniku. Obsahem poslední části je analýza vývojových nákladů, podmínky pro jejich aktivaci a návrh optimalizace metodiky pro aktivování vývojových nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.