Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Distanční vzdělávání na středních školách z pohledu jeho aktérů (za pandemie COVID-19)
Duníková, Annemarie ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kasper, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále obsahuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce svázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Důraz je kladen i na terminologii distanční výuky a její ukotvení v ostatních formách výuky. Součástí práce je empirické šetření realizované kvantitativní metodou formou dotazníku vlastní konstrukce. Cílem je zpráva o dopadech distančního vzdělání na žáky středních škol, konkrétně se práce zabývá dopady na školní výsledky, motivaci a duševní zdraví žáků. Klíčová slova Distanční vzdělání, e-learning, sekundární vzdělání, výuka za Covidu-19, historie distanční výuky, motivace, školní výsledky, psychické zdraví
Distanční vzdělávání na středních školách z pohledu jeho aktérů (za pandemie COVID-19)
Duníková, Annemarie ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále popisuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce vázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Zmíněn je i legislativní rámec spolu s metodologickými doporučeními od MŠMT. Zmíním se i o vybraných komunikačních nástrojích které lze využít v synchronní či asynchronní komunikaci. Ke konci zmíním možný přesah distanční výuky do prezenční. Empirická část práce se zabývá výsledky online dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 67 studentů středních škol a jednoho gymnázia. Kvantitativní šetření bylo provedeno pomocí online dotazníku, který byl zaslán středoškolským studentům v České republice. Výzkumné otázky mapovaly postoje žáků před/během pandemie, která zasáhla celý vzdělávací systém českých, ale i zahraničních škol. Přehled postojů a názoru v budoucnu v nejlepším případě poslouží k připomenutí horších časů. Ale taky jakožto materiál, ze kterého je možné čerpat data ohledně distanční výuky. Ke konci je výzkum doplněn rozhovory s profesory ze středních škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Distanční vzdělávání na středních školách z pohledu jeho aktérů (za pandemie COVID-19)
Duníková, Annemarie ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kasper, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále popisuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce vázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Zmíněn je i legislativní rámec spolu s metodologickými doporučeními od MŠMT. Zmíním se i o vybraných komunikačních nástrojích které lze využít v synchronní či asynchronní komunikaci. Ke konci zmíním možný přesah distanční výuky do prezenční. Empirická část práce se zabývá výsledky online dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 67 studentů středních škol a jednoho gymnázia. Kvantitativní šetření bylo provedeno pomocí online dotazníku, který byl zaslán středoškolským studentům v České republice. Výzkumné otázky mapovaly postoje žáků před/během pandemie, která zasáhla celý vzdělávací systém českých, ale i zahraničních škol. Přehled postojů a názoru v budoucnu v nejlepším případě poslouží k připomenutí horších časů. Ale taky jakožto materiál, ze kterého je možné čerpat data ohledně distanční výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.