Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti zaměstnávání lidí se zrakovým handicapem v knihovnách
Dudáčková, Taťána ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Cílem této práce je analýza možností zaměstnávání osob se zrakovým handicapem v knihovnách v České republice a navržení možných pozic, na kterých by se tyto osoby mohly v knihovně uplatnit. Diplomová práce je rozdělena do několika kapitol. Po úvodu následuje obecné uvedení do problematiky, na což navazují kapitoly zabývající se odborným vzděláváním osob se zrakovým handicapem a zaměstnáváním osob se zrakovým handicapem v knihovnách. V další kapitole je představeno dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi vybranými knihovnami a jehož cílem bylo zjistit stav a budoucí možnosti zaměstnávání osob se zrakovým handicapem ve vybraných knihovnách v České republice. V závěru práce jsou navrženy pozice v knihovnách vhodné pro osoby se zrakovým handicapem.
Možnosti zaměstnávání lidí se zrakovým handicapem v knihovnách
Dudáčková, Taťána ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Cílem této práce je analýza možností zaměstnávání osob se zrakovým handicapem v knihovnách v České republice a navržení možných pozic, na kterých by se tyto osoby mohly v knihovně uplatnit. Diplomová práce je rozdělena do několika kapitol. Po úvodu následuje obecné uvedení do problematiky, na což navazují kapitoly zabývající se odborným vzděláváním osob se zrakovým handicapem a zaměstnáváním osob se zrakovým handicapem v knihovnách. V další kapitole je představeno dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi vybranými knihovnami a jehož cílem bylo zjistit stav a budoucí možnosti zaměstnávání osob se zrakovým handicapem ve vybraných knihovnách v České republice. V závěru práce jsou navrženy pozice v knihovnách vhodné pro osoby se zrakovým handicapem.

Viz též: podobná jména autorů
1 Dudáčková, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.