Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci
Dostálová, Irena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce se zabývá působením mezinárodní firmy Henkel v České republice a také v internacionálním měřítku. Rozebírá její marketingové a komunikační aktivity. První část je teoretická a pojednává o globalizaci a internacionálním marketingu. Druhá kapitola nastiňuje historii a současné působení firmy. Třetí část poskytuje teoretický základ pro čtvrtou, praktickou kapitolu; obecně popisuje marketingový mix a rozvádí jeho jednotlivé prvky s ohledem na mezinárodní specifika a současné trendy. V poslední kapitole je detailněji rozebrán marketingový mix firmy na českém a zahraničním trhu.

Viz též: podobná jména autorů
5 DOSTÁLOVÁ, Iveta
1 Dostálová, Ivana
5 Dostálová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.