Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv migrace českých basketbalistů na jejich kariéru
Donát, Blahomír ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vliv migrace českých basketbalistů na jejich kariéru Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, zda je migrace mladých českých basketbalistů vhodná pro jejich budoucí kariéru, či není. Metody: První metodou, která byla v této práci provedena, je metoda kvantitativní - analýza sekundárních dat. Tato data byla sbírána z webových stránek eurobasket.com, cz.basketball, proballers.com a cbf.cz. Před sběrem dat byl stanoven výběrový soubor hráčů, kterých se bude analýza týkat. Do výběrového souboru spadají hráči, kteří opustili Českou republiku v období let 2010-2020, nejpozději ve 24 letech věku, a pro které se jednalo o první odchod do zahraničí. Po první fázi analýzy se ukázalo, že do tohoto souboru připadá 82 českých hráčů. Tito hráči byly následně hodnoceni třemi faktory úspěchu (délka vrcholové kariéry, délka vrcholové mezinárodní kariéry a kvalita lig, ve kterých hráči působili). Kvantitativní výzkum byl doplněn kvalitativní metodou - polostrukturovanými rozhovory. Respondenty se stali 4 přední čeští odborníci na problematiku migrace českých basketbalistů. Respondenti jsou zároveň bývalými profesionálními hráči nebo současnými trenéry. Analýza sekundárních dat tak byla doplněna jejich názory. Výsledky: Z analýzy sekundárních dat po zohlednění všech 3 faktorů úspěchu lze hodnotit...
Spokojenost zákazníků se službami Squashparku Cibulka
Donát, Blahomír ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků Squashparku Cibulka s poskytovanými službami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve Squashparku Cibulka. Dílčím cílem je ze získaných dat navrhnout doporučení na zlepšení, o kterém by Squashpark měl uvažovat. mé práci jsou použity dvě metody kvantitativního výzkumu. Jedná se o písemné a osobní dotazování. Písemné dotazování je zaměřeno na zákazníky tohoto squashparku, kde hodnotí jednotlivé aspekty, které já, vedení squashparku a vedoucí práce. Osobní dotazování je prováděno s provozní squashparku. Ta měla odhadnout, co respondenti ohodnotí v písemném dotazování nejčastěji. Do výzkumu jsem zařadil i mé vlastní pozorování v průběhu písemného a osobního zování. Výsledky: Na základě dat jsem zjistil určité nedostatky, které squashpark má, a které by bylo možné zlepšit. Největší problémy se týkají vybavení posilovny a čistoty squashparku. Naproti tomu jsem zjistil i velmi kladné stránky, kterými je podle zákazníků např. chování personálu. Získaná data jsem zobrazil pomocí klasifikačních křížů a slovně okomentoval. Poté jsem sestavil tabulku nejproblematičtějších aspektů a navrhl doporučení. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní centrum, dotazování,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.