Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje systému odměňování zaměstnanců konkrétního střediska vybrané společnosti
Dolečková, Hana ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců ve vybraném středisku s využitím konceptu celkové odměny. Hlavním cílem práce je návrh rozvoje systému odměňování v této společnosti. Teoretická část práce je řešena pomocí faktografické rešerše. V analytické části je zkoumán současný systém odměňování a vlivy vnitřního a vnějšího prostředí s ohledem na aktuální koronavirovou krizi. Pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů byly zjištěny nedostatky v současném systému odměňování, z nichž byly vyvozeny návrhy na rozvoj systému odměňování zaměstnanců a ekonomické zhodnocení nákladů na navrhované změny.
Návrh rozvoje systému odměňování zaměstnanců konkrétního střediska vybrané společnosti
Dolečková, Hana ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců ve vybraném středisku s využitím konceptu celkové odměny. Hlavním cílem práce je návrh rozvoje systému odměňování v této společnosti. Teoretická část práce je řešena pomocí faktografické rešerše. V analytické části je zkoumán současný systém odměňování a vlivy vnitřního a vnějšího prostředí s ohledem na aktuální koronavirovou krizi. Pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů byly zjištěny nedostatky v současném systému odměňování, z nichž byly vyvozeny návrhy na rozvoj systému odměňování zaměstnanců a ekonomické zhodnocení nákladů na navrhované změny.
Návrh komunikační strategie obchodní firmy cílené na segment „senioři“ s důrazem na využití sociálních sítí
Dolečková, Hana
Dolečková, H. Návrh komunikační strategie obchodní firmy cílené na segment „senioři“ s důrazem na využití sociálních sítí. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tématem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro obchodní firmy cílené na seniory za využití sociálních sítí. Pomocí dotazníkového šetření (n=284) bylo prozkoumáno a detailně popsáno chování seniorů na internetu a sociálních sítích, především na sociální síti Facebook. Z výsledků primárních dat je navržena komunikační strategie, pomocí které by mohly obchodní firmy oslovit tento segment. Dosažené výsledky mohou sloužit také jako pomocný materiál při zpracování vlastní komunikační strategie jednotlivým firmám podnikajícím v různém odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.