Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Singltrek jako fenomén rozvoje turismu v Česku
Dohnálková, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením rozšíření produktu lesních stezek pro terénní cyklistiku, označovaných jako singltreky, na území České republiky. Teoretická část řeší relevantní pojmy jako je turismus, cykloturistika, terénní cyklistika a singltrek. Práce se zabývá teoretickým ukotvením marketingu, sloužící jako metodický podklad k vlastní části práce. V praktické části jsou na základě splnění nadefinovaných kritérií studovány lokality singltreků. Sledována je jejich dynamika a rozšíření dle znaků území (geografické hledisko) a dle marketingových nástrojů, které uplatňují provozovatelé daných singltreků (marketingové hledisko). Výsledky práce ukázaly patrné diference singltreků a bike parků. Realizaci většiny singltreků lze zaznamenat od roku 2013, a to více na Moravě. Jsou zpravidla umisťovány do přírodně atraktivního území a do blízkosti menších obcí.
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
Dohnálková, Kristýna
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny. Teoretická část práce diskutuje relevantní pojmy jako je endogenní rozvoj, lokální produkt, regionální značka, místní akční skupina a teritoriální marketing. Další část práce představuje zájmové území příslušné MAS, zkoumány jsou především předpoklady území pro vznik regionální značky. Hlavní část práce se věnuje nejdůležitějším krokům, které je třeba zvážit při zavedení nové značky do území. Jako podklad ke zpracování této části práce sloužily především informace z uskutečněných osobních rozhovorů s vybranými koordinátory regionálních značek. Součástí hlavní části práce jsou návrhy na uplatnění značky v podmínkách MAS Brána Vysočiny. Práce si rovněž všímá významu regionální značky jako nástroje podpory cestovního ruchu v území. Dále rozebírá možnost vybudování značky pod záštitou Asociace regionálních značek, nebo jako samostatné a nezávislé značky. Závěrečná kapitola shrnuje získané poznatky, identifikovány jsou výhody a nevýhody obou typů navrhovaného užití. Výsledky práce ukázaly, že obě možnosti vybudování značky fungují na podobném principu, avšak vykazují četné odlišnosti, které mohou být zásadní při rozhodování o vzniku značky na území MAS.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Stancová, Hana ; Ing.Kristýna Dohnálková (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční situaci společnosti LogiCall Česká republika, s.r.o. v letech 2008 - 2012. V teoretické části jsou popsány metody finanční analýzy. V praktické části je finanční situace společnosti posouzena za pomoci vybraných ukazatelů. Cílem této práce je navrhnutí změn a opatření, která povedou ke zlepšení současného stavu a ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Dohnálková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.