Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hraná tvorba v Českém rozhlase: od rozhlasové hry k hraným podcastům
Cypriánová, Barbora ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Tato diplomová práce sleduje vývoj rozhlasových her a další hrané tvorby Českého (Československého) rozhlasu. Nejprve představuje vývoj této oblasti od jejích počátků před přibližně sto lety až do dnešní doby, v praktické části se pak (především kvůli nedostatečnosti materiálu z dřívější doby) zaměřuje na rozhlasovou tvorbu až od 60. let minulého století. Výzkum se zaměřil na to, zda a jak hraná rozhlasová tvorba reflektuje společenská a společensko-politická témata doby. Cílem práce je na konkrétních dílech ukázat, jak hraná tvorba tato témata odrážela, případně jak je v závislosti na dané době konstruovala vlastním způsobem. V rámci kvalitativní analýzy bylo zkoumáno 22 původních rozhlasových her, 6 dílů 1 rozhlasového seriálu a 3 dílů 1 hraného podcastu. Teoretický základ pro výzkum představují kapitoly o sociální konstrukci reality, reprezentaci reality v médiích a shrnutí úvah o sociologii literatury Miloslava Petruska, které aplikujeme na oblast rozhlasové dramatické tvorby.
Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice
Cypriánová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním českých podcastů pro marketingovou komunikaci. Nejprve obecně představuje fenomén podcastingu a jeho vývoj ve světě i v České republice. Pozornost je věnována také charakteristickým rysům tohoto média, které přináší určité výhody i nevýhody například pro zařazování komerční komunikace. Právě zařazování komerčních sdělení je věnována hlavní pozornost v další části práce o možnostech monetizace podcastů. Předmětem výzkumné části je množství a forma, v jakých tvůrci českých podcastů zařazují do svých podcastů komerční spolupráce nebo propagaci vlastních produktů. Pozornost je však pro širší kontext věnovaná i dalším způsobům monetizace využívaných českými tvůrci podcastů. K výzkumu bylo využito metody obsahové analýzy vybraných podcastů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.