Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problémové situace při výuce tělesné výchovy na 1. stupni základních škol
Cholevová, Tea ; Hrabinec, Jiří (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vznik problémových a kritických situací při výuce tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Za úkol má zjistit, jakým způsobem učitelé postupují při jejich řešení a vyvodit doporučení pro praxi. Obsahem teoretické části jsou vymezeny pojmy a teoretická východiska z oblasti kázně, bezpečnosti a tělesné výchovy dětí. Výzkum probíhal dotazníkovou formou, ve které mi 22 základních škol, zpětně zaslalo 72 vyplněných dotazníků. Následně jsem uskutečnila doplňující individuální rozhovor se dvěma učiteli ze Základní školy Kunratice. V praktické části analyzují výsledky dotazníkové šetření a rozhovory s učiteli. Z výsledků práce vyplývá, že problémové a kritické situace se na hodinách tělesné výchovy vyskytují. Klíčová slova Tělesná výchova, problémové situace, kritické situace, vyučování, 1. stupeň základních škol
Výskyt specifických poruch učení u žáků 1.stupně vybraných základních škol a práce učitelů s těmito žáky
Cholevová, Tea ; Rychlíková, Marie (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na aktuální tématiku: výskyt specifických poruch učení u žáků 1. stupně vybraných základních škol a práce učitelů s těmito žáky. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení specifických poruch učení, diagnostiku, reedukaci a možnosti vzdělávání. V praktické části je analyzován stav specifických poruch učení na vybraných základních školách v regionu Královéhradeckého kraje a části Prahy pomocí dotazníkového šetření. Cílem diplomové práce je zjistit četnost a druh specifických poruch učení, které se vyskytují na vybraných školách. Jak jsou pedagogové připraveni na problematiku specifických poruch učení, jakým způsobem s dětmi se specifickými poruchami učení pracují. Dílčím cílem bylo zjistit podíl žáků se specifickými poruchami učení z celkového počtu žáků ve třídách. Z dotazníkového šetření vyplynula dostatečná připravenost i odbornost potřebná ke vzdělávání žáků s poruchou učení.
Problémové situace při výuce tělesné výchovy na 1. stupni základních škol
Cholevová, Tea ; Hrabinec, Jiří (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vznik problémových a kritických situací při výuce tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Za úkol má zjistit, jakým způsobem učitelé postupují při jejich řešení a vyvodit doporučení pro praxi. Obsahem teoretické části jsou vymezeny pojmy a teoretická východiska z oblasti kázně, bezpečnosti a tělesné výchovy dětí. Výzkum probíhal dotazníkovou formou, ve které mi 22 základních škol, zpětně zaslalo 72 vyplněných dotazníků. Následně jsem uskutečnila doplňující individuální rozhovor se dvěma učiteli ze Základní školy Kunratice. V praktické části analyzují výsledky dotazníkové šetření a rozhovory s učiteli. Z výsledků práce vyplývá, že problémové a kritické situace se na hodinách tělesné výchovy vyskytují. Klíčová slova Tělesná výchova, problémové situace, kritické situace, vyučování, 1. stupeň základních škol

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.