Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Motivační program pro lektory v jazykové škole
Chloubová, Šimona ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Nováková, Kamila (oponent)
Tato práce se zaměřuje na oblast motivačních programů, na základě různých motivačních teorií, ze kterých vychází. V první části se snažím vymezit pojem motivace, vysvětlit související pojmy a uvádím zde i dělení motivace. Za důležité považuji rozdělení faktorů na motivační a demotivační, které vychází z Herzbergovy motivační teorie. O tyto faktory se opírá další část práce, kde jsou charakterizovány motivační programy v oblastech odměňování a uznání, obohacování práce, zapojování a participace, vzdělávání a rozvoje a snižování demotivace. U všech programů se pokouším zamýšlet se nad jejich teoretickými zdroji, kladnými a zápornými stranami. V druhé části práce vytvářím konkrétní rámec motivačního programu v návaznosti na teoretickou část. Zamýšlím se nad tím, jaké typy programů a v jaké podobě je možné využít ve specifickém prostředí konkrétní jazykové školy. Program je orientován na lektory. Přínosem práce by měl být zejména souhrn různých oblastí motivačních programů a jejich teoretických základů.
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Motivační program pro lektory v jazykové škole
Chloubová, Šimona ; Nováková, Kamila (oponent) ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na oblast motivačních programů, na základě různých motivačních teorií, ze kterých vychází. V první části se snažím vymezit pojem motivace, vysvětlit související pojmy a uvádím zde i dělení motivace. Za důležité považuji rozdělení faktorů na motivační a demotivační, které vychází z Herzbergovy motivační teorie. O tyto faktory se opírá další část práce, kde jsou charakterizovány motivační programy v oblastech odměňování a uznání, obohacování práce, zapojování a participace, vzdělávání a rozvoje a snižování demotivace. U všech programů se pokouším zamýšlet se nad jejich teoretickými zdroji, kladnými a zápornými stranami. V druhé části práce vytvářím konkrétní rámec motivačního programu v návaznosti na teoretickou část. Zamýšlím se nad tím, jaké typy programů a v jaké podobě je možné využít ve specifickém prostředí konkrétní jazykové školy. Program je orientován na lektory. Přínosem práce by měl být zejména souhrn různých oblastí motivačních programů a jejich teoretických základů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.