Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modulární systém lineární osy
Chlapečka, Tomáš ; Bilík, Martin (oponent) ; Pavlík, Jan (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční návrh lineární osy o zdvihu 800mm a maximálním zatížením 800N. Dále tato práce obsahuje sestavení modulárního systému lineární osy vycházejícího z tohoto konstrukčního návrhu. Lineární osu lze osadit válcovanými, okružovanými a broušenými kuličkovými šrouby o stoupání 5, 10, 16mm a válcovanými trapézovými šrouby o stoupání 4 a 8mm. Zdvih lineárních os je možno volit v rozmezí 200-800mm s maximálním zatížením 800N ve všech délkových rozměrech. Posuv suportu lineární osy je zajištěn pomocí tvarového valivého vedení a čtyř vozíků. V modulárním systému jsou nabízeny dva servomotory s přímým i nepřímým odměřováním a čtyři krokové motory s nepřímým odměřováním. Dále práce obsahuje pevnostní a funkční výpočty hlavních komponent, grafy možného zatížení lineární osy v různých pracovních pozicích, životnosti kuličkových šroubů, maximálních otáček a rychlostí posuvu pro zvolené šrouby, katalogové listy, 3D model, výkresovou dokumentaci sestavení a výkresovou dokumentaci daných uzlů.
Dopravníkový překladač
Chlapečka, Tomáš ; Jonák, Martin (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční návrh přesuvny Europalet mezi válečkovým a řetězovým dopravníkem a konstrukční řešení řetězového dopravníku o délce 12m. Zdvih přesuvny je vyřešen pomocí elektrických aktuátorů a dimenzován na plně zatíženou Europaletu o hmotnosti 1200kg. Práce obsahuje 3D model přesuvny a řetězového dopravníku, základní pevnostní a funkční výpočty, výkresovou dokumentaci sestavení.
Modulární systém lineární osy
Chlapečka, Tomáš ; Bilík, Martin (oponent) ; Pavlík, Jan (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční návrh lineární osy o zdvihu 800mm a maximálním zatížením 800N. Dále tato práce obsahuje sestavení modulárního systému lineární osy vycházejícího z tohoto konstrukčního návrhu. Lineární osu lze osadit válcovanými, okružovanými a broušenými kuličkovými šrouby o stoupání 5, 10, 16mm a válcovanými trapézovými šrouby o stoupání 4 a 8mm. Zdvih lineárních os je možno volit v rozmezí 200-800mm s maximálním zatížením 800N ve všech délkových rozměrech. Posuv suportu lineární osy je zajištěn pomocí tvarového valivého vedení a čtyř vozíků. V modulárním systému jsou nabízeny dva servomotory s přímým i nepřímým odměřováním a čtyři krokové motory s nepřímým odměřováním. Dále práce obsahuje pevnostní a funkční výpočty hlavních komponent, grafy možného zatížení lineární osy v různých pracovních pozicích, životnosti kuličkových šroubů, maximálních otáček a rychlostí posuvu pro zvolené šrouby, katalogové listy, 3D model, výkresovou dokumentaci sestavení a výkresovou dokumentaci daných uzlů.
Dopravníkový překladač
Chlapečka, Tomáš ; Jonák, Martin (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční návrh přesuvny Europalet mezi válečkovým a řetězovým dopravníkem a konstrukční řešení řetězového dopravníku o délce 12m. Zdvih přesuvny je vyřešen pomocí elektrických aktuátorů a dimenzován na plně zatíženou Europaletu o hmotnosti 1200kg. Práce obsahuje 3D model přesuvny a řetězového dopravníku, základní pevnostní a funkční výpočty, výkresovou dokumentaci sestavení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.