Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE
Chigovanina, Valeriya ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a empirických dat provést analýzu současných komunikačních aktivit a navrhnout doporučení k vytvoření vhodné komunikační strategie pro malý podnik -- salon krásy UNO DUE, který se provozují v Praze -- a to s ohledem na zvláštnosti používaných nástrojů a kanálů komunikace určené národnosti majitelů, zaměstnanců a zákazníků. Práce je rozdělena do 2 části: teoretickou a praktickou. V teorii probíráme pojmy marketing, marketingový mix, služby, marketingové komunikace, marketingová a komunikační strategie. Praktická část je věnována malému podniku UNO DUE a vypracování návrhů doporučení ke komunikační strategii na základě situační analýze, vyhodnocení předchozích komunikačních aktivit a vlastního dotazníkového šetření. The aim of this thesis is on the basis of theoretical knowledge and empirical data to analyze previous communication activities and to suggest recommendations on communication strategy for small enterprise -- UNO DUE beauty salon, which is operating in Prague. We also put attention on the special features of used communication tools and channels determinated by nationality of owners, employees and clients. The thesis is divided in 2 parts: teoretical and practical. First part is going to explain such basic terms as marketing, marketing and communication mix, services, marketing and communication strategy. Second part is about small enterprise UNO DUE beauty salon and recommedations on its communication strategy on the basis of situation analysis, evaluation of previous communication activities and own research.
Budování značky vybrané společnosti
Chigovanina, Valeriya ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, co potřebujeme vědět a podniknout, abychom mohli vybudovat značku podle našich požadavků. V teoretické častí jsou informace týkající se jak obecně brandu (co to je, jaký bývá apod.), tak i chrakterizující proces budování a řízení značky a jeho součástí. Praktická část je věnovaná výzkumu společností Starbucks z hlediska brand buildingu. Kromě toho jsou tady obsaženy informace o historii této firmy, jejím postavení na mezinárodním kavárenském trhu a zvláště jsou tu i údaje o úspěšnosti firmy na českém trhu, jejích konkurentech, zákaznících a o zjištěných na základě vlastního výzkumu autora problémech, na které se firma narázila v českém prostředí, a jejich možné řešení podle názoru autora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.