Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby informování rodičů o kurikulární reformě při vstupu dětí do 1. ročníků
Checcacci, Pavlína ; Dvořáková, Markéta (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce má teoretický charakter, nezahrnuje žádná vlastní empirická šetření. Text shrnuje poznatky o kurikulární reformě školství v České republice a zaobírá se způsoby, jakými jsou rodiče o této události informováni na úrovní státní a školní. V textu jsou objasněny základní pojmy, které jsou v souvislosti s reformou užívány. Je věnována pozornost rolím, které ve vztahu ke škole zaujímají děti a rodiče. Tyto role se odráží na způsobech, jakým mezi sebou rodiče a škola komunikují a předávají si informace. Jelikož je informovanost rodičů považována za klíčový moment pro zdárnou implementaci reformy do škol, text se dále zaobírá způsoby poskytování a kvalitou informací v současné situaci. Dále je jeho snahou nahlédnout na způsoby předávání informací, které byly aplikovány při uskutečňování reforem v zahraničí, konkrétně ve Velké Británii a najít možnou inspiraci pro české prostředí.
Informovanost rodičovské veřejnosti o kurikulární reformě
Checcacci, Pavlína ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Sak, Petr (oponent)
Tato diplomová práce má teoretický charakter, nezahrnuje žádná vlastní empirická šetření. Její součástí je návrh informační příručky pro rodiče dětí základních škol ČR, vytvořený autorem této diplomové práce. Text shrnuje poznatky o kurikulární reformě školství v České republice, která se uskutečnila v roce 2007 a zaobírá se jakými způsoby byli rodiče o této události informováni. Text se nejprve zaměřuje na samotnou reformu, její vznik, cíle a popisuje její základní znaky. Dále je věnována pozornost vztahu mezi rodinou a školou, neboť skupina rodičů má pro zdárnou implementaci velký význam a je tudíž důležité této skupině správně porozumět. V souvislosti s reformou a jejím významem pro rodičovskou veřejnost se text zaobírá tím, jak byla informační kampaň pojata v České republice a jak ve Velké Británii. Odtud je pak popsána jako inspirační zdroj příručka pro rodiče anglických žáků ve věku od 5 do 7 let. Na základě této inspirace byl vytvořen návrh příručky, který by odborně popularizačním jazykových stylem zprostředkovával informace také rodičům v České republice.
Informovanost rodičovské veřejnosti o kurikulární reformě
Checcacci, Pavlína ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Sak, Petr (oponent)
Tato diplomová práce má teoretický charakter, nezahrnuje žádná vlastní empirická šetření. Její součástí je návrh informační příručky pro rodiče dětí základních škol ČR, vytvořený autorem této diplomové práce. Text shrnuje poznatky o kurikulární reformě školství v České republice, která se uskutečnila v roce 2007 a zaobírá se jakými způsoby byli rodiče o této události informováni. Text se nejprve zaměřuje na samotnou reformu, její vznik, cíle a popisuje její základní znaky. Dále je věnována pozornost vztahu mezi rodinou a školou, neboť skupina rodičů má pro zdárnou implementaci velký význam a je tudíž důležité této skupině správně porozumět. V souvislosti s reformou a jejím významem pro rodičovskou veřejnost se text zaobírá tím, jak byla informační kampaň pojata v České republice a jak ve Velké Británii. Odtud je pak popsána jako inspirační zdroj příručka pro rodiče anglických žáků ve věku od 5 do 7 let. Na základě této inspirace byl vytvořen návrh příručky, který by odborně popularizačním jazykových stylem zprostředkovával informace také rodičům v České republice.
Způsoby informování rodičů o kurikulární reformě při vstupu dětí do 1. ročníků
Checcacci, Pavlína ; Valenta, Josef (oponent) ; Dvořáková, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má teoretický charakter, nezahrnuje žádná vlastní empirická šetření. Text shrnuje poznatky o kurikulární reformě školství v České republice a zaobírá se způsoby, jakými jsou rodiče o této události informováni na úrovní státní a školní. V textu jsou objasněny základní pojmy, které jsou v souvislosti s reformou užívány. Je věnována pozornost rolím, které ve vztahu ke škole zaujímají děti a rodiče. Tyto role se odráží na způsobech, jakým mezi sebou rodiče a škola komunikují a předávají si informace. Jelikož je informovanost rodičů považována za klíčový moment pro zdárnou implementaci reformy do škol, text se dále zaobírá způsoby poskytování a kvalitou informací v současné situaci. Dále je jeho snahou nahlédnout na způsoby předávání informací, které byly aplikovány při uskutečňování reforem v zahraničí, konkrétně ve Velké Británii a najít možnou inspiraci pro české prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.