Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka
Budigová, Petra ; Tichá, Alena (vedoucí práce) ; Váňová, Hana (oponent)
Žijeme v době moderních způsobů komunikace a komunikačních technologií, jako je internet, videotelefony atd., které nás nutí a zároveň nám umožňují získávat potřebné informace. Potřeba větší komunikace roste a s ní roste i nutnost vzdělávání se v oblasti cizojazyčné. Umět cizí jazyk je neodmyslitelná součást každého z nás a začíná již v útlém věku, kdy se v mateřské školce nebo na prvním stupni základní školy děti učí cizímu jazyku. Jelikož je to právě věk předškolní nebo mladší školní věk, je nutné vytvořit takový výukový systém, který bude co nejvíce zachovávat dětské potřeby daného věku. Tímto způsobem jsem se snažila zaměřit i moji diplomovou práci. Jejím cílem je snažit se v rámci integrativní pedagogiky ukázat cestu, kdy výuka cizího jazyka nestojí pouze na nudných cvičeních a nezáživných textech z učebnic, ale opírá se o sféru každému jedinci přirozenou, a tou je hudební výchova. Z toho plyne i název mé diplomové práce Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka. S tím souvisí i zapojení dalších prvků, jako je pohybová výchova , výtvarná výchova a prvky dramatičnosti. Samozřejmě, že nejsem první, kdo se o něco podobného pokouší. Existuje zde několik institucí např. Rolino nebo Aaada. Chtěla bych upozornit na práci paní učitelky Hany Bartoškové, která vyučuje na Základní škole...
Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka
Budigová, Petra ; Váňová, Hana (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Žijeme v době moderních způsobů komunikace a komunikačních technologií, jako je internet, videotelefony atd., které nás nutí a zároveň nám umožňují získávat potřebné informace. Potřeba větší komunikace roste a s ní roste i nutnost vzdělávání se v oblasti cizojazyčné. Umět cizí jazyk je neodmyslitelná součást každého z nás a začíná již v útlém věku, kdy se v mateřské školce nebo na prvním stupni základní školy děti učí cizímu jazyku. Jelikož je to právě věk předškolní nebo mladší školní věk, je nutné vytvořit takový výukový systém, který bude co nejvíce zachovávat dětské potřeby daného věku. Tímto způsobem jsem se snažila zaměřit i moji diplomovou práci. Jejím cílem je snažit se v rámci integrativní pedagogiky ukázat cestu, kdy výuka cizího jazyka nestojí pouze na nudných cvičeních a nezáživných textech z učebnic, ale opírá se o sféru každému jedinci přirozenou, a tou je hudební výchova. Z toho plyne i název mé diplomové práce Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka. S tím souvisí i zapojení dalších prvků, jako je pohybová výchova , výtvarná výchova a prvky dramatičnosti. Samozřejmě, že nejsem první, kdo se o něco podobného pokouší. Existuje zde několik institucí např. Rolino nebo Aaada. Chtěla bych upozornit na práci paní učitelky Hany Bartoškové, která vyučuje na Základní škole...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.