Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit Effect|Fitness & Wellness
Buchtová, Eliška ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu hodnocení kvality poskytovaných služeb ve fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness. Výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření, které vychází z Bradyho modelu. Dalším cílem je ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku pomocí statistické metody faktorové analýzy. Metody: K provedení výzkumu byla zvolena primární metoda sběru dat písemného dotazování, jehož struktura je inspirována Bradyho modelem. Další aplikovanou metodou bylo přímé pozorování v prostředí fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness a také realizace strukturovaného interview s otevřenými otázkami. Pro ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku byla použita statistická metoda faktorové analýzy. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení pro fitness klub Fit EffectFitness  Wellness, které by v budoucnu měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a navýšení počtu spokojených a loajálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní služby, zákazník, kvalita, spokojenost, faktorová analýza
Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení
Buchtová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu stávajícího marketingového mixu florbalového klubu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a následně navrhnout opatření na jeho zlepšení, která by vedla k většímu zájmu zákazníků jakožto sponzorů, stávajících hráčů, potenciálních hráčů, diváků a fanoušků. Metody: K zjištění základních informací o florbalovém klubu a jeho marketingovém mixu bylo využito strukturované interview s otevřenými otázkami (Interview 1). K analýze podmínek klubu sloužila případová studie společně s analýzou dokumentů a vlastním pozorováním. Potřebné informace k prováděným analýzám byly zajištěny též pomocí strukturovaného interview s otevřenými otázkami (Interview 2). Analýza prostředí klubu byla provedena pomocí PEST analýzy a analýzy zdrojů. Ke shrnutí poznatků a vyvození závěrů o současném stavu marketingového mixu byla realizována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v marketingovém mixu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady, které lze spatřit především v klubovém merchandisingu, venkovní reklamě, oblasti public relations a doprovodném programu. Klíčová slova: sportovní marketing, nezisková organizace, analýza, florbal

Viz též: podobná jména autorů
3 Buchtová, Edith
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.